miercuri, 8 iunie 2005

VREAU UN FRATE MAI MARE!

aha...vreau un prieten, baiat, care sa ma intzeleaga, sa'mi asculte problemele, sa'mi dea sfaturi, sa aiba rabdare! sa ma invetze sa dobandesc iar increderea in baietzi, p care am pierdut'o odata ce am cunoscut marea mea iubire! Hey, cer prea mult?? cam atat vreau! am vointza! un baiat imi poate da sfaturi mult mai bune decat o fata, pt ca pm, intre prietene apar shi invidiile :( . Exista insa un risc: posibilitatea ca apropiindu'ma foarte mult de un baiat, sa ajung sa tzin la el...nu numai ca la un amik...exista posibilitatea sa ma indragostesc de persoana aceea. Am trait asta pe pielea mea cu "fratimiu". __ se ofera cineva??? contactatzi'ma pe ymsg!

2 păreri:

dD spunea...

invata sa scrii anna :D poate iti vei gasi si tu "za lav" dar.. fara poate in fata caci sigur o vei gasi ...

"Un mic" spunea...

bha...sa fim seriosi! ce e cu rautatea asta p voi? "DUAR" suntem prietene, nu? invidiile...hmm,"auleu", che draq, fathaaaaa!