luni, 25 iulie 2005

Am scris cu mana, nu cu sufletul...



Ai dat cu picioru' unei prietenii...aiurea...! nu meritam , sincer itzi zic . Si oricum, nu dintr'un astfel de motiv! cred ca ai sa ramai fara prieteni. Nu sthiu, u sthii mai bene! am avut si inca mai am incredere in tene si sunt convinsa ca u sthii bene ce ai facut si daca te vei descurca in continuare la fel de bene, pt ca trebuie sa las acum orgoliu la o parte ,(nu cum faci u) si sa'tzi spun ca esthi TARE.--- Daca cumva t framanta un lucru, potzi sta linistita...Nu se vor afla micile secrete p care mi le'ai spus...desi, asta cred ca te intereseaza cel mai putzin. :( gandeste'te bene ce vrei de la mene. ce vrei cu adevarat. pt ca nu are rost sa ne chinuim degeaba. Dupa cum vezi, nu sunt sigura pe mene...nu sthiu ce sa mai cred despre tene. Nu cred ce zice lumea pt ca sthim aman2 ca lumea minte...lumea e rea...dar deja nu mai vreau sa cred! dc nu sunt sigura in ceeace tzine d tene? oare sunt eu de vina, sau u , ca nu ai reusit sa fi stabila (nu in prietenia dintre noi 2,ci in general) . oricum, cred ca ai luat'o razna :P... vezi ce faci de acum inainte! sthii...poate asta e apogeul...NU MAI POT. am rezistat la multe replici taioase dar efectiv NU MAI POT. toate statusurile tale ma deranjaza...ma irita! probabil ca asta ai si vrut...ei bine, afla ca ai reusit?! acum ce, te simtzi mai bine? cum e? zi'mi si mie...stai linistita,nu t obosi, nu ma intereseaza! parca simt, parca vad cum razi citind aceste randuri DAR ITZI SPUN SINCER, NU LE'AM SCRIS CU SUFLETUL, CI CU MANA!!

pS...am ales o poza in care ai iesit bine...mie chiar imi place!

3 păreri:

dD spunea...

ei bine,eu ti-am explicat tot. "sa vrei sa ma intelegi,eviti" - veritasaga...

dD spunea...

ti-am mai zis-o o data,si ti-o repet ... stii foarte bine cu cine ma atac eu in statusuri.nu inteleg cum de te-ai simtit.nu inteleg,nu vreau,nu pot.

dD spunea...

se baga si lumea..."lumea"