luni, 11 iulie 2005

pt el sunt o proprietate ... privata!

Nu sthiu daca ma poate intzelege cineva... in fine...eu ma hranesc cu focul ce arde ... intre ei! daca ei ar fii doua stele, eu as fi praful dintre ei...daca ei ar fi doua planete indepartate, eu as fi universul ce i'ar uni! sthii...daca m'ai pune sa aleg intre rai si iad, sthiind ca iadul e aici, langa mine, as alege cu usurintza iadul...pt ca aici ma simt bine. Poate crezi ca sunt nebuna...pm...dar asa sunt eu, buna...proasta de buna... Vorba lui: "dc sa sufere doi, cand poate sa sufere doar unul!" Uite vezi, are logica...





Uneori as vrea sa daram intre noi zidul*
e ciudat cat de greu se scurge timpul*

daca as fi alergator ai fi linia mea de sosire*
daca n-ai fi tu as alerga in nestire*
spun direct , nu-s perfect , mor incet*
fiindca fara tine nu mai am decat o gaura in piept*
sa nu crezi ca mint , sa nu crezi ca joc un rol!*

chiar daca imi torni cate odata otrava in ureche*
nu mai sunt solo incep sa cred in suflete pereche*
de vrei sa nu-mi dai niciodata drumu , ia-ma incet*
si stergeti de pe a ta fata falsul zambet*
nu mai zic nimic inchei aici ca doare*
daca ar fi sa curga lacrimi sa curga ale tale!

1 păreri:

"Un mic" spunea...

acum ca tot ce simt pt el poarta un singur nume : dispretz, acum totul mi se pare roz...acum mi se pare de o prostie rar intalnita ce am scris acolo...oricum, se merita unul pe alt....desi ea o sa aiba cel mai mult de suferit.oricum, cu ocazia asta, ii pup :* si le doresc numai bine

23 iulie 2005