duminică, 31 iulie 2005

Zi fara niki un stress!


Hello! mey, frumoasa ziua d azi! chiar mi'a placut... am fost intr'un bar recomandat de un ... prieten (in Chicago) unde m'am simtzit f bene. Atmosfera f mistho, pretzuri acceptabile pentru mine, muzica ok...am baut in gin tonic, in vreo 2 h , am fumat 10 tzigari, dupa care am venit in cartieru asta infect. Poza asta e facuta in Chicago...vezi ce faci dupa un gin?? =)) glumeam... Deja simt ceva pe putzinul creier pe care'l am cand aud de "Tineretului" ...m'am saturat! vesnik ma duc in "Taverna la Gigi"...mare kkt! da' macar acolo au mancare buna! Bene ca ajungand acasa, nu m'am plictisit...am avut o discutzie f interesanta cu un prieten... :X foooooarte mistho! a fost o zi pe deplin multumitoare!

Cat despre Ionutz...:(( nu l'am mai vazut! =((

"Draga Ionutz, am decis sa te las...am hotarat ca e cel mai bun pas. te parasesc pentru altu' mai bun. NU pot sa astept inca o vara, e prea mult!" Aberez...tot ii cer eu nr d tel! pey ce, doar nu oi sta acum sa astept! fac eu primul pas....aoooleu, daca rsp cum i'am raspuns si eu :"Lasa, altadata" x-( proasta sunt mey, puteam sa il dau atunci...da' noooooo....Lalaaaaa...pare mai interesanta asa...p pwla mea!