luni, 1 august 2005

O ura iese din mine!

hey, azi trebuia sa fie o zi relaxanta,calma, fara draci, fara rautatzi! dar efectiv nu mai pot! Dc? Daia! E bine? mdea... _|_ cine se simte vinovat pt starea asta, sa ma contacteze... byeeee

Bey, maine ma duc sa'mi iau niste pantofi... VERDE cu ALBASTRU ... exact culorile alea...La ce plm merge sa port pantofi culoarea aia? nu sthiu, dar mi'a crescut tensiunea cand i'am vazut, sunt superbi =P~
Cine vrea sa mearga cu meeeneeee??? cine se ofera...? ia ca ma duc singura :D si cu ocazia asta poate dau si o raita prin Uniri ca sa'mi iau si un fluturas super marfa...(de fapt, cred ca ma duc pe la romana, ca acolo aveau mai multe culori, ca pm, nu vreau roz) merge sa mi'l pun pe geanta...ar fi marfa daca as gasi pe noantze d verde sau albastru, ca sa se asorteze cu pantofii :D loolz, poate raman cu mana in cur , si nu'mi mai iau niki p draq! =)) eee.... hai ca visez prea mult :) :*

2 păreri:

dD spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
"Un mic" spunea...

ce mey...tzi'ai luat lumea in cap ca pleci la mare ?? =))