vineri, 30 septembrie 2005

Si’n ochii tai vad marea, dar e intunecata, trista privesc iubirea, in valuri sfaramata.


Am asteptat sa vii la mine,sa ma surprinzi,
Dar in zadar caci ti-e nu-ti pasa,
Am asteptat sa ma cauti,sa vezi daca iti raspund,
Dar am ramas dezamagita vazand ce faci.

Am crezut ca ma iubesti si asteptam sa vad iubire...
Cum te mistui de dor,cum iti e fara mine...
Dar vad ce usor e pentru tine,e ca un vis,
Sunt o iubita pentru tine dar atunci cand visezi.

La cat te iubesc,iubire nu astept ci doar prietenie
Te inteleg de nu ma iubesti,spune-mi si te voi face
Sa ma iubesti,sa ma placi asa cum sunt
Oare de ce te iubesc cand tu esti indiferent.

Ai devenit obsesie sau ce esti pentru mine
Nu pot sa ma ating de nimeni,mi-e frica
Sunt o fantoma,acum in carne si oase
Noaptea nu dorm si inima ma doare.

Vreau sa imi raspunzi nu sa ma lasi asa
Astept sa raspunzi iar cand vei raspunde
Voi fi fericita pentru ca mi-ai raspuns
Nu pentru da sau nu ci pentru ca ai raspuns.