luni, 17 octombrie 2005

presimt ca mai e unu la fel de rau ca el!

vai jenny, daca cumva citesti ce am scris aici, nu te supi, dar trebuia sa'ti zic anumite lucruri sub o alta forma...dupaia ramane sa vb fatza'n fatza daca vei vrea...deci:

mey, vad in tine ce am vazut si acum 2 ani! nu in tine mha, in altu! deci...e tr
agica situatzia, la modu cel mai serios! cuvintele tale m'au durut! gluma, negluma, obosit sau nu, imi semeni f mult cu el! desigur, problema nu e a ta,ci a mea! si asa cum am obisnuit si acum 2 ani, am sa incerc sa'mi rezolv problema pt tene...

Nu intreba dc, pt ca nu sthiu! nu ma intreba ce am , pt ca nu'tzi voi spune,desi sthiu! mi'e greu sa te vad in alte ipostaze decat aceea cand esthi cu mine... doar cu mine. acum intelegi? azi mi'ai zis ca esthi un zeu,frumos ... sincer, nu ma intereseaza! :(( m'ai socat, a fost o lovitura pt mene sa vad ca folosesthi aceleasi cuvinte ca el! Cred in tine...sthiu ca nu esthi asa...mi'ai zis ca esthi rau...doamne iarta'ma, la fel zicea si el...azi ai vb la caterinca cu mine, la fel ca el! bha frate, oi fi eu paranoica, am mai zis pana acum ca : "uite xulescu seamana f bene cu ***" dar dao in pm, (pt cunoscatori), nu e tragica situatzia?
CIUDAT!

Si chiar daca ai sa-mi rupi inima in mii de bucatele
Si cea mai mica dintre ele poate oferi dragoste cat sa umple cerul cu stele
Indiferent de cate ori o sa-ti incalci juramantul
Daca vreodata ai sa cazi voi fi acolo
Sa ma asigur ca n-o sa atingi pamantul
Stiu, asa esti tu esti schimbator ca vantul
Dar nu conteaza, nu o sa renunt la tine!

>>sthiu ca nu'ti place veritasaga, dar prin muzica si versurile lor ma exprim cel mai usor<<<>

2 păreri:

dD spunea...

hai sa ne gandim...IPOTEZA : coincidente de nume,de vorbe,de comportamen. DEMONSTRATIE : e ca "el"? CONCLUZIE "mai rau".
hai ma,lasa,poate e baiat bun.sau poate nu [minte...lumea minte....si tu vrei sa FIE cu-minte?] - :x

"Un mic" spunea...

x( auzi, daca tias spune ca a fost gagicasa, ce ai zice? daca tias spune ca mam enervat degeaba si ca nu am invatat nik la fizica ca sa vb cu el, ce ai zice?! ai zice ca sunt o proasta... x( vai ce draci am...bha, si am zis ca nu e el! :(( am zis...