sâmbătă, 19 noiembrie 2005

da...ar trebui sa ne vedem . . . da, e cazu' . . . daaaa' . . . DACA NU VREAU????

ce traaaaaagica e situatia! cat de urat! sthii . . . am obosit sa tot te caut sa tot aleg in stanga si'n dreapta dupa tine, sa tot lupt, sa tot cred. . .u nu vrei!? (Vb de cel de aici, care pana acum hoo hooo, era langa mine) no, jennnyyyy, ce zici, o lasam balta? punem punct aici si . . . si u nimic, dar eu nu am sa ma mai uit in spate, nu am sa te mai .. . nu mai vreau! ce nu mai vreau? niki eu nu sthiu!

~ parca as fi intr'un magazin cu jucarii, si entuziasmata ca "vai ce mi se intampla mie . . . " ies frumos din magazin, ma mai uit o data prin vitrina, si plec, cu lacrimi in ochi, bosumflata ca nu am bani sa cumpar ce mi'as dori! sunt inca prea mica, imi spun in gand, si mai fac un pas, si inca unul ... si astept . . . acum sunt mare . . . imi iau copilul de mana si ma duc in acelasi magazin, la acelasi raion , la acelasi raft . . . hey, imi rade chipul "ca un copil pt copil"! acum imi vad eu copilul fericit, si automat sunt si eu fericita : copilul din trecut ZAMBESTE! insa inchipuirea mea de mai sus, daca stau sa ma gandesc nu are nici o legatura cu dragostea . . . am omis un lucru : DRAGOSTEA NU SE CUMPARA . . . pacat ca nu sthiu cum poti sa o dobandesti, caci ea nici macar nu se castiga! daca dai de ea, f bene, daca nu, stai si scrie ca proasta in paginile virtuale ale unui jurnal . . .

si tine minte : nu sunt o papusica mica pe baza de arc! ca sa'mi intorci u cheitza cand ai chef . . . si cand te plictisesti, probabil!

1 păreri:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.