joi, 3 noiembrie 2005

my love is true!


Raporteaza o eroare azi, recunosc, mi'a facut o impresie f buna "inculpatul " :) ;) ! scriindu'mi ceva in cartea despre care vb acum 2 zile! si mi'a placut ca a fost sincer, si dragutz! :D bene, ca si asa, e usor sa ma impresionezi pe mene, dar aici a lucrat bine! daca mai vine si in excursia aia de 2 zile, o sa raman impresionata pt tot restul vietii! sthii ce mi'a zis ? ca "nu iubi ce nu poti avea... nu trai din vise! ">>>legat de alex<<<>

Si tot ce a ramas e o naluca
Ce nu vreau sa o dau uitari
O inima din nisip ce vreau s-o stearga apa marii
Cadou pecetuit de imbratisari si-un planset
Si parca ambalajul mi l-ai cusut pe suflet
Si park ce am avut a fost facut sa se termine
Si ai multe bugati rupte din mine
Se sting in vechile sertare pline..ce au devenit acum straine
Si acum simt absenta celei vechi atingeri fine
Si ne-am si prefacut sa avem dureri comune
Strainii ochi ce nu-si mai spun acum pe nume
Si inca vad o silueta ce se indeparteaza
Pe-o strada ca o inima imensa
Si-n pieptul meu pulseaza si uit acum si de cuvinte
Caci ai trecut prin mine ca prin asflat fierbinte
Si ai lasat urme si totusi zac...si totusi tac
Mandrie lovita..caci m-am jucat cu o papusa
Ce sentimente imita in nici un caz nu vreau sa-ti multumesc
Caci si acum...resimt reprosuri ca picaturi de plumb ce ma lovesc
Vreau sa te uit intr-un caiet cu amintiri
Si ultima foaie pe care am rupt-o am sa ti-o daruiesc

Priveste-ma in ochi si ai sa vezi ca de atunci a mea inima e singura
Gata acum...cu alte jocuri..mi-au fost de ajuns...gata pleaca ...
Tu m-ai fortat sa-mi scot sentimentele din teaca
Si vreau sa ïncerc acum....LASA-MA SA TE PIERD...LASA-MA SA TE PIERD...TE ROG LASA-MA SA TE PIERD

m'am hotarat...cel putin pe blog, nu am sa mai scriu nimic de alex! am ajuns la concluzia ca ma gandesc la alex din lipsa de imaginatie, nu pt ca ar fi bine si ca as simti ceva pt el!