duminică, 13 noiembrie 2005

Nu ma vrei azi??



""Baiete esthi prost, iar eu nu sunt o curva pe'un trotuar?!"" (vama veche)

Nu am chef azi, n-am chef de nimic.nu am chef de vodca sau de gin, tequila, rom sau vin, tigari, nu mai vorbesc, iar pe tine, pe tine, pe tine te urasc. Nu ma vrei azi? nu te vreau azi! Nimic mai usor . . . Nu ma vrei azi! Nu te vreau azi!Eu voi pleca-n curand, ramai cu mine-n gand. Te-am iubit, maaaa! Te iubesc Fraiere! De ce te uiti la mine cu ochii astia goi, si incerci sa-mi spui ca tot ce fac e prost ca ar trebui sa-mi schimb viata mea de nimic in ceva mai bun . . . De ce ma vrei cum nu ma poti avea, de ce ma-nveti tu care-i drumul bun, de ce crezi tu ca ma ratez si tu ma scapi, de ce pe jos nu poa' sa fie scrum...? De ce sa strig mai tare? De ce sa nu renunt? De ce doar eu gresesc? De ce doar eu ma zbat? De ce am uitat sa rad? De ce platesc doar eu? De ce mereu mi-e frica? De ce nu sunt ???barbat???

de ce ma vrei cum nu ma poti avea? de fapt, de ce nu ma vrei ?
deci ... nu te mai uita la mine cu ochii astia goi, ci mai bine invata-ma sa adorm zambind si ïubeste-ma asa cum sunt. bineeeee, daca vrei !?!


~iar sunt in una din zilele mele. . . mai putin linistite. . .iar ma lupt cu mine, cu sentimentele mele! iar lupt . . . iar am sa pierd in lupta mea pentru ceva, pentru cineva, pentru . . . HEY, sa ma trezeasca cineva, sa ma aduca cineva cu picioarele pe pamant! sa ma ajute sa constientizez ca nu "are rost" . E prea tarziu . . .

=versurile, unele, ti le dedic tie . . . u, cel de aici, din bucuresti. u, cel ce . . . ce . . . ce mai conteaza >>>pup<<<

~mi'e dor de intrebarea aia "de ce?" . . . ce simplu e sa spui "de ce?" dar cate lucruri poti sa afli numai cu doua cuvinte . . . sthiu ca TU la fiecare chestie pe care o ziceam, intrebai "de ce?" sau dadeai din cap fie ca nu ai inteles , fie ca vroiai sa afli mai multe! aha, tu . . . daca citesti acum, ar trebui sa te simti? ~

PS: sthiu ca te enerveaza cand iti zic, in gluma dealtfel " ce prost esthi" . .. etc?! sa nu te simti in versurile de mai sus unde intalnesti astfel de cuvinte ... . asa erau veeeeersuuurilllleeee ;) ;) :*