joi, 22 decembrie 2005

:((


Nu te juca . . . atat iti zic?! caci am sa renunt, si atunci u vei plange! sau, vom plange impreuna, dar u nu vei sthii! ce plm ai? maine, ne vdm? unde faci craciunu? dar revelionu? dar maine, maine ce faci? auzi, ai credit? auzi, da' u ai ceva de impartit cu mine? nu mai poti sa'mi faci rau. . . caci cineva a facut asta inaintea ta! si nu ma face sa zic punct, caci nu voi putea! vezi imaginea asta?? sthii ce reprezinta pt mine? dragostea ce ti'o port . . . vezi ca se topeste! se duce draaacuuu!

Aş vrea şi eu

Un lucru bun
Să mi se întâmple de Crăciun
Nu îndrăznesc
Să vă spun care
Că este vrajă
Şi…
dispare
.…………
Poate-i un cântec murdar
Sau poate un dor nealinat,
Poate e un fulg în zbor
Sau poate umbra unui vis,
Tot ce va fi, ce nu a fost,
E o întristare fără rost,
Este un gând, e o părere,
E bucurie şi durere…
Sigur, e tot ce-aş vrea,
Vă spun,
Să mi se întâmple
De Crăciun.