duminică, 25 decembrie 2005

ce stare ciudata am. . . :( e, de . . . ascult de 5 ori incoa o melodie care imi da o stare de melancolie extraordinara . . . si ma face sa ma gandesc la 'ubitu' meu! te iubesc! mult? atat din atat ! ce pofta am de el, acum, maine , si cu siguranta si poimaine. :( sweet! de abia astept ziua de maine! :P

~ 4U !ce mai faci omule? cum e in constantza? ninge? ploua? marea ce mai zice? ma striga, nu? ce'ti sopteste? asculta cu atentie, caci ea nu minte! ce, ti'a soptit ca sunt indragostita? ca sufar in tacere, ca . . . iubesc doua orase : constantza si bucuresti? unu mai mult decat celalalt? ce mai zici? ce cadou imi iei de ziua mea? :(( ce'mi aduce mosu'? la cumpana dintre ani, sper sa'mi trimiti un mesaj, ca sa o duc numai in mesaje cu tine tot anul! :(( mi'e dor de tine . . . mult . . . cam <<<<>>>>>! cand soarele nu va mai rasari din blocul de vis -a- vis iti voi sopti la ureche ceva . . . sigur! daca pana la anu' se intampla ceva, si soarele nu va mai rasari deloc? ce facem? :(( mi'e frica! ]

>>> sarut pt 'ubitu' <<<

1 păreri:

"Un mic" spunea...

poate iti tai aripioarele la fluturasii aia ai tai "dragutzi"! nu ma face sa'ti iau toate pozele de pe blogg si sa le pun aici, oricum, asta e chiar tare! si nu ma face sa las un comentariu ... dar totusi, pana la urma, de ce'mi citesti u bloggul?! ca idee ...