luni, 19 decembrie 2005

m'am hotarat . . .



problema care ma macina... e la fel! la fel patesc! am hotarat ca am sa'i spun LUI, ce am pe suflet, ca mai este cineva undeva departe care imi bantuie clipele pe care le petrec langa el. Nu e rau, nu poate face nimic, decat ca ma face sa imi izbucneasca din ochi lacrimi dulci! p care le ascund . . . nu vreau sa le vezi! o sa'mi fie greu sa'i explic, ca desi ma gandesc la un om, cu care nu am nici o sansa, pt ca nu am, asa simt, in ciuda a toate aceste lucruri, eu am nevoie de acel el care e langa mine, care ma "apara". nu'l folosesc, dar spre surprinderea multora il vad pe alex in el, il bantuie, ma seaca de toate sperantele . . . ma . . . mi'e rau! ma sperii uneori. Ma gandesc la el, si simt nevoia sa beau, ma gandesc la mine, si simt nevoia sa beau, ma gandesc la cel de langa mine si ... pun mana pe sticla , si iar beau! ma gandesc la viata de cacat pe care o am si adorm, caci m'am imbatat deja. . . caci te vad deja langa mine! caci citesc parca biletul lasat in banca, vad peste tot indicatoare spre constanta, vad la fiecare pas cate o masina cu nr de constanta... simt mirosul din why not, te simt deasupra! te simt in cel ce e acum langa mine... dar nu esthi u, si'mi dau seama, si plang . . . si mi'e greu, si . . . ! mai sunt 8 luni pana te voi revedea. . . 8! pt ca sthiu ca nu vei veni. . . sthiu . . . acum te rog sa ma contrazici, si sa'mi spui ferm si convins ca trebuie sa te astept ! minte'ma! te rog!

Nu pot uita privirea ta
Mereu o visez, nu ma satur de ea.
Si cand mi-e dor,
Ea zboara usor

Te-aduce la mine...
Nu pot uita privirea ta
,
Mereu o visez,
Nu ma satur de ea
.
Si cand mi-e dor,
Ea zboara usor

Te-aduce la mine...
In inima mea.

Ma hranesc din poze si din amintiri! ma hranesc din fiecare barbat care imi e aproape. . . ma hranesc cu praful ce e intre mine si tine! insa, te iubesc! gata, am zis'o ! o strig in gura mare daca e nevoie!

~ azi, m'a durut . . . azi am fost in romantica ! si erai si u acolo! m'am atacat, recunosc. . . m'am enervat. . . m'am ! nu mi'ai mai dat atentie si . . . si am tresarit cand am vazut ca nu ai ridicat privirea spre mine! tine minte, indiferenta doare cel mai tare. m'a durut, dar nu sthiu de ce, dar simt nevoia sa recunosc acest lucru!