miercuri, 14 decembrie 2005

Nu pot sa dorm . . .


Incercand sa trec in lumea viselor, caci asta e lumea mea, am observat un lucru ciudat. Intinsa in pat, putin cu bluza ridicata, pana'n sani, sani care mi i'ai mangaiat, mi'am atins parul. Sentiment ciudat la inceput, dar mi'am dat seama ca am facut cunostinta cu ceva asemanator acum putin timp. Si am inceput sa'mi musc buzele, mana usor se crispa in jurul firelor de par, tragand din ce in ce mai tare. Mi'am mangaiat trupul, dar nu mai mult decat ar trebui. Imi umezesc putin buzele, si musc din ele cu o vointa ce ma sperie, si l'ar speria si p cel mai rece om, barbat ce a fost langa mine, caci cu siguranta nimeni nu m'a mai vazut asa, in starea asta. Deja visul prinde contur, si o picatura de sange s'a prelins pe buza sugrumata de dorinta mea. T las pe tine sa'mi implinesti visul!