duminică, 25 decembrie 2005



OMG! te iubesc! a fost cel mai frumos craciun. . . doar pt ca m'ai tinut in brate, si pt ca nu mi'ai dat nici un moment senzatia ca. . .si pt ca ti'am spus ca "te'am inselat" cu trupul, nu cu sufletul, si pt ca nu ai reactionat cum nu mi'as fi dorit. . . dar am simtit ca t5e'a durut. . . si m'a durut, dar sthiu ca iubirea ce e intre ni, pt noi, se lupta cu noi, pentru noi . . . si sthiu ca ma iubesthi, si simt ca te iubesc! dupa o sticla de vin cred in tine. . . si voi crede in tot ce va fi de acum inainte! te iubesc!

azi te'am aratat, pe tine, pe alex, celui pe care il iubesc aici , in bucuresti! azi i'am aratat poze cu tine... azi el m'a tinut in brate, desi avea urme pe gat, de la altcineva, desi ma iubeste cu toata fiinta lui! desi . . . azi a fost un pas mare pt mene in relatia copil- parinte. . . le'am spus ca a fost la mine in absenta lor. . . il iubesc! VREAU!

TE IUBESC!!!

`iti dedic, pt ca am auzit'o non-stop cand ai stat la mine, pt ca am plans pe melodia asta, iti dedic ::: "wherever you go" - richard marx

2 păreri:

Anonim spunea...

craciun fericit ! miss u ai grija de tine

"Un mic" spunea...

te sarut! :*