vineri, 30 decembrie 2005

Trenul accelerat Bucuresti - Mangalia pleaca in 5 minute de la linia 5 !


`sunt atatea lucruri pe care nu le'am facut, si ar fi trebuit sa le fi facut anu' asta . . . de la o zi in care nu am scris in jurnal, la lasatul de fumat . . . de la o imbratisare timida ce sa tina pana dimineata, in camera unui hotel, la o noapte de dragoste pe o stanca, sub privirile marii si a vantului. cele mai multe lucruri, temeri, sentimente, le'am pierdut anul asta, undeva intr'o camera de hotel, undeva intr'o statiune, caci am ramas acolo cu sufletul! o parte din greselile facute , au fost savarsite tot la mare, o parte din iubirea mea, tot acolo a ramas. o parte din tine am luat'o cu mine, nu ti'o inapoiez! da'mi ce vreau, caci pana acum nu ti'am cerut nimic, si a venit vremea sa cer, si iti voi da inapoi ce'ti apartine! nu ma uita . . . nu ma abandona nici in anul ce vine . cand voi zice "2005" voi rosti "iubire" . . . prin 2005 spun : alex, didy, whisky, green apple, MARE, saturn, constantza, why not, sirena, camera 1104, prajitura cu cocos, cocoru', cristi, tudor, soare, bere neagra, bani. . . putini, alcatraz, "la inima mai ars", "cine bate la fereastra mea", patrice, "privirea ta", . . . >>>cum adica nu trebuie sa ne cunoastem mai intai?<<< , >>> cu mare placere, dar sa nu mai fi ciufuta si sa te porti cum se cuvine<<< , SAN FRANCISCO! Anu' asta a insemnat tot!


Se poate sa fie zi...Se poate sa fie noapte...Se poate sa fie vara...La fel cum iarna poate fi. Nisipul sa fie ud...Iar marea un pic amara...Nisipul sa zgarie lin...Iar marea sa fie murdara...Vrei soare, soare iti dau...Sau pielea ti-e ruda cu luna...Pe stanci daca vrei te sarut...Sau in apa mi-e totuna.Sa pot sa te aleg dintr-o suta...In ochi sa ai inima mea...Sa-ncerc sa ma ascund de iubire...Dar sa nu te mai...Sa nu te mai pot uita

2 păreri:

dD spunea...

Eu...cand spun 2005... spun balul meu,adik 7.10.2005,spun mare,spun Lala,spun multe nume,spun prezervative cu gust de capsuni,de struguri,spun "fete cu prezervative",spun baclavale,spun braza cu ardei,spun hamsii mancate p balcon,spun vecini,spun...sentimente,spun dragoste,spun...radu,spun alte nume,spun...multe.
cat despre prajitura cu cocos...YACK!

"Un mic" spunea...

:* :-<