sâmbătă, 17 decembrie 2005

uite. . . numai priveste'mi ochii!



Mi'e dor. . . te . . . nu vreau sa mai vars lacrimi. . . nu vreau sa'ti mai spun te iubesc fiindca urasc cuvantu'! as vrea sa'ti vorbesc! sa'ti spun ca inca mai cred in tine! sa te sarut. . . sa te simt. . . sa te mangai. . . uita'te in ochii mey? ce vezi? ce simt? crezi? ajuta'ma sa'mi pastrez surasul! te. . .pup! tot acel timp de neuitat m'a marcat. . . de fapt, m'a maturizat, m'a invatat ca iubirea nu tine cont de. . . de nimic! odata ce s'a instalat, al draq daca mai scapi! fmm ...caci ma gandesc , si'mi vine sa injur. sthiu ca nu'ti place poza...caci acum ma uit la ea, si'mi aduc aminte cum ma sarutai pe obraz si plecai cand ma vedeai ca fumez...am zis ca daca te voi mai vedea, ma voi lasa de fumat! dar, acum tot ce fac, astept un bilet in banca a 5a banca de la perete. . . .clasa 9C...astept...liceu gh sincai :(( in tineretului. . . bucuresti, romania! aici, langa tine! te rog, da'mi un semn ca am de ce sa sper , si ca nu trebuie sa astept pana la anu' . . . te rooog! sufar, iar suferinta ma zgarie, trec iar prin sarma ghimpata care odata m'a ranit, dar acum ma mangaie. . . caci imi bag in cap ca te voi vedea, iar ranile care mi le provoaca acel gard ce ma desparte de tine, imi inchipui ca ar fi palmele tale care imi sterg lacrimile...una cate una! pastreaza macar o lacrima, ca sa iti aduci aminte de un suflet ce "sufera" gandindu'se la un fost. . . fost . . . fosta parte din mine! intregeste'ma!