marți, 20 decembrie 2005

urasc acest liceu, urasc sa fiu silita . . .


duc o viata de cacat! de la relatiile copil - parinte, la relatiile copil - iubit! nu imi iese nimic, nu imi reuseste nimic din ce imi propun! deja elevi din liceul meu, se gandesc la "o plonjare d p bloc daca nu se muta din clasa" ,,,elevii din acest liceu au ajuns sa'si ameninte parintii ca daca raman la vreo materie "se sinucid" . . . nu mai am mult ~ nu, nu as face asa ceva, dar am ajuns sa ma refugiez in alcool, cu fiecare piedica pe care mi'o pune viata. . . eu nu eram asa, eu nu clacam din prima. mie acum nimic nu'mi mere cum as vrea, nimic nu ma multumeste . . .odata cu toate aceste lucruri, am descoperit ca am un handicap . . . caci nu pot sa ma remediez. Nu am ce sa caut in Colegiul Nat. GH SINCAI, , , liceul ma sperie, ma inhiba, profesorii la fel, nu mai suport sa ma vad in oglinda. dupa prima luna de cand am pasit in acest liceu, am dat intr'o depresie urata, am picat! media a fost mare la capacitate, am intrat OBLIGATA, in acest infect liceu, printre primele 5 licee din bucuresthi, am sa raman in acest liceu, si la propriu si la figurat. Bine inteles ca jumatate din vina o vor purta parintii, caci ei m'au obligat. . . si punct. Poate cea mai mare parte din vina o am eu, insa in mintea unui copil corupt, intrat de abia acum in viata, vina o poarta ei, ca nu m'au lasat sa'mi aleg drumul in viata, caci vb lor :" nu esthi atat de matura ca sa'ti decizi u soarta, ca sa sthii ce e bine pt tine, si ce nu!" sthiti ce, VOI M'ATI FACUT, VOI MA OMORATI . . . OMORATI'MA DRAQ MAI REPEDE ATUNCI... daca tot facem un cacat sa'l facem pana la capat! azi am aflat de al doilea 3 la fizica, am luat 5 la chimie, am un 5 la mate, si voi lua in teza la mate 3, pe langa urmatorul 3 din testul care inca nu a fost corectat. Am un 5 la info, si maine dau lucrare...NU MA DUC, mi'e teama, nu vreau inca o corigentza. Credeti'ma ca mi'e frica de mine! nu sthiu de ce am nevoie acum...? sarbatorile de iarna nu vor fi sarbatori, vor fi zile de invatat . . . vor fi chin, vor fi un mare mare cacat! eu eram o fire puternica, insa nu sthiu ce m'a facut sa fiu asa. dar am impresia ca incep a cunoaste ura, a cunoaste viata care credeam ca de acum in colo nu mai poate lua intorsaturi f mari! glumesc. . . caci oricand poti sa pici in viata de pe munte, in ocean, insa, am crezut in "viata de liceu"??ironica??? NU!! ma urasc, te urasc, va urasc . . .LICEU CIMITIR AL TINERETII MELE . . .

4 păreri:

Anonim spunea...

misto blogg,dar ai iesit super nasol in poze,arati de vreo 60 de ani,oricum in rest e ok

"Un mic" spunea...

lasa'ma te rog sa rad?! imi permiti, domnisoara!? fha urato, u ethi o grasa botoasa caruia de mult nu'i mai pasa cum mai arata , daca nu sthiai, masurile mele difera f mult fata de ale tale . . . cu mult! uite, gandeste'te cum voi arata eu la 60 de ani si cum vei arata u la . . . hai, fie, tot la 60!? fha muie mica, ce bine ar fi sa arat asa la 60 de ani, pacat ca u s'ar putea sa nu ma mai vezi. . . sthii, grasimea micsoreaza varsta cu mult , se face colacel in jurul inimioarei . . . dar, fata mea, nu fi trista . . . viata e frumoasa, cat de scurta o fi ea. Eu zic sa cauti mai rpd o pwla , si cand vei da de o belita urata, da'mi un telefon, si spune'mi si mie : cine pwla mea te'a futut pe tine mha???
si aici s'a incheiat monologul meu, ca doar vb cu o maimuta! asa ca, fi atenta cum facem, nu'mi mai citeti bloggu', si niki eu pe al tau . . . ai inteles? ca sa nu ajung sa te jignesc mai rau! fi si u fata desteapta in plm!

Anonim spunea...

draga mea "domnishoara" iti dau un sfat prietenesc:inainte sa faci acuzatii fa si u oinvestigatie si vezi cine tea jignit. daca simti nevoia sa injuri p cineva si sati versi complexele dute in oglinda si tzipa pana maine ca tot nu t vindeci... esti un caz pierdut cum ai fost intotdeauna dealtfel si lasa p ceilalti sa traiasca fara sa fie nevoiti sati suporte tzie prezenta care polueaza natura si subtiaza stratu d ozon. asa ca laso p denisa in pace si veziti d viata ta

"Un mic" spunea...

pacat ca am vazut commentariu asta de abia acum . . . auzi, sthii ce: marshi in plm de pe bloggul meu! 19 martie! aaa... nu e nevoie sa fac investigatii...stai u linistit!