vineri, 27 ianuarie 2006

nu am chef azi . . .

Nu am chef azi, nu am chef azi,
N-am chef de nimic.
Nu am chef azi, nu am chef azi
De vodca sau de gin,
Tequila, rom sau vin
Tigari, nu mai vorbesc
Iar pe tine, pe tine,
Pe tine te urasc.
Nu te vreau azi.

Nu ma vrei azi, nu ma vrei azi...

Imi spuse ea razand
Nu ma vrei azi, nu ma vrei azi...
S-a ridicat usor, avea un umar gol
Si zambetul amar,

Baiete esti prost, iar eu nu sunt o curva
Pe-un trotuar!

Nu ma vrei azi?
Nu te vreau azi!
Nimic mai usor
Nu ma vrei azi!
Nu te vreau azi!
Eu voi pleca-n curand,
Ramai cu mine-n gand.

Da!
M-am saturat, m-am saturat
M-am saturat, m-am saturat
De mine si de voi
De tine si de noi, de noi, noi 2 aman2.


TE'AM IUBIT, FRAIERE!
~comentariu : ce ai spus, ca nu o sa pot sa te uit? baiete, m'a cuprins o teama ca pot sa pierd omul de langa mine, pt ce? pt un VIS (urat?) ? pentru ce . . .? niste amintiri din care ma hranesc in fiecare zi . . . si din care respir ! pentru ce? candva ma vei uita . . . te voi uita! ne vom uita . . . candva? m'ai uitat deja, si nu nega! ma iubesti, si nu nega!!!!!!! gresesc? :-< nu o sa ma lasi sa te uit ? ha . . . pot sa rad? nu, nu rad, nu am cum sa rad de ceva ce m'a atins. nu te cred! nu ai sa poti. deja am inceput sa te uit. deja. . . merg pe ideea ca au ramas numai amintiri. deja s'a dus dracu tot. deja, vreau mai mult de la tine! deja. . . e al dracu de greu sa intelegi un suflet ranit, caci a iubit si nu a primit nimic! u promiti mult, dar nu am incredere. . . u ai putea sa faci multe, dar nu vrei. te'am crezut, am avut incredere, DAR NU MAI AM!

Tu atatea clipe ai lasat
Tu atatea umbre ai urmat.
Poate candva te voi uita
Poate candva ma vei uita
Tu, atatea clipe de vis ai luat

Nu te mai las sa pleci
Pentru mine ar fi prea mult
Nu te mai las sa pleci
Nu vreau un alt inceput
Nu te mai las sa pleci
Dar nu pot sa te opresc
Nu te mai las sa pleci
Am atatea sa-ti vorbesc.

Tu imi amintesti de noi doi
Numai u ai mai putea sa crezi in noi!!!
Incearca numai, sa vezi ce o sa doara!

~ TE'AM UITAT!!! DE FAPT. . . TE UIT :( MAI AM INCAAAA PUUUUTIN!