miercuri, 4 ianuarie 2006

o sa afli intr'o zi ca ti'ai dat prietenii pe'o pizda . . .


DESPRE 2 ZEI . . .

~auzi, sthii, ca azi imi puneam niste intrebari ciudate: cum darcu am putut mha sa stau cu ALA ? doooamneee, cat de tragic! ma uit la poze si nu'mi vine sa cred. . . mha, sa nu va simtiti prea multi, ca e vb numai de unu, care acum nu sthie cum mai poate face rau, mie si unui prieten! but . . . fi fericit, nu plange, o sa afli intr'o zi ca ti'ai dat prietenii pe'o pizda. . . smile, acolo la tine'n grota. . . laba trista ce esthi! ca esthi trist rau, pacat ca nu te'am cunoscut inainte sa'tzi fi daruit dragoste , ca nu meritai nici macar "un gand"! nu sthiu de ce, dar mi s'a pus pata pe tene! ca am ajuns la concluzia ca pt tene toata lumea e proasta, si ca u esthi zeul suprem care se zgarma'n cur si dupaia papa! doamne, bha baiatule, mi s'a pus pata pe tine! pwla mea, nu te speria, sunt inofensiva, numai ca puterea mintii face minuni, si cu gandu' te dau dracu, nu cu vorba! noroc ca noi vb prin telepatie! te'am pupat. . . nu unde te pupam ieri, =)) ci pe portofel! :*

~acum sa vb despre un alt zeu suprem, trebuia sa'i dedic neaparat o melodie : anonim - daca ma auzi! nu sthiam care ar fi metoda cea mai buna, asa ca am ales bloggu, ca nu pot sa scriu la ziar cat de cretin esthi! pey da' bine mha baiatule, trec pe langa tine, iti zic buna, la multi ani, si u taci ca un cretin? scuza'ma dar cretin ai fost si vei ramane! /:) nu ma contrazice, ca acum dau cu pwla in popice! hmz, si, pana la urma, ce sa ma astept de la un taran?! pacat mha ca te'ai stricat! crezi ca toata lumea iti vrea gagica? si ca toata lumea e impotriva ta? si ca voi doi suntetzi cei mai tari, poate sunteti, eu nu mi'am dat seama. dar mha baiatule, asta e mania persecutiei! oricum, se vede ca ea nu si'a pierdut bunele maniere, buna crestere, ca un buna sthie sa dea, nu e proasta fata, pacat ca s'a stricat tot intre mine si ea, si pe buna dreptate...dar pana la urma suntem aman2 fericite, bardon aman3! ;) si tine minte . . . acelasi vers e valabil si pt el, ca el tot pizda e : "o sa afli intr'o zi ca ti'ai dat prietenii pe'o pizda" si ... tot pt. tene :::


Nu ai loc sa te-ascunzi
Nu ai unde sa fugi
Nici o sansa nu ai sa scapi
Ai ramas izolat,
Tremuri si esti speriat
Stai pe vine si da din cap

Mi-au mai ramas doua strofe sa vorbesc despre tine
Nu stiu de ce am pierdut atata timp sa scriu despre tine
Nu meriti nici cea mai mica atentie
Din punctul meu de vedere esti o mare frectie
Ai ramas la fel si nimic n-o sa te schimbe
Sambata si duminica ieseai cu mine sa te plimb. . .
Acum esti un caine legat la ochi si de picioare
Si tot asa vei fi si in viata urmatoare!

1 păreri:

dD spunea...

sa mai zic o data ca "ZEULE,EU NU CRED IN A TA PREZENTA" ... ?