vineri, 20 ianuarie 2006

scrie'mi cu litere de sange . . . "te iubesc" . . . si . . .


. . . si te voi crede! gata. . . faza asta a pus punct . . . INCEP A TE UITA! NU IAR, DIN NOU! . . . nu o fac pt mine, ci pt omul care azi a incercat sa'mi demonstreze ceva intr'un mod absurd . . .NO COMMENT! but . . . nu e un post de adio (SaU poate). . . nici eu nu sthiu ce e . . . n'am putut sa'ti urmez pasii . . . eu am decis sa te las. . . fara sa vreau: S'A TERMINAT! Si ma doare caci nu sthiu cine a fost vinovat. Si acum imi vin in minte vorbele tale : "nu renunta la mine . . . " si astea le aud in continuu! vreau sa mai vb . . . am vrut sa mai vb ieri! dar . . . nu s'a putut din cate am vazut! tin sa te anunt ca am sters toate mesajele de la tine. . . am sters numarul tau din telefon , dar, al dracu memorie, il sthiu pe de rost! si urasc! si incerc sa nu'i mai dau senzatia ca ma gandesc la tine in timp ce sunt cu el! SI AM SA REUSESC! sincer, au inceput sa ma doara toate cacaturile astea . . . si ma doare ca te iubesc! dar, am sa incerc de maine sa vb despre tine la timpul trecut . . . SAU SA NU MAI VB DELOC. sau SA TE UIT pur si simplu. sa nu te mai iubesc! sa . . . nu e simplu sa intelegi de ce. nICi nu'ti cer sa ma intelegi! cum,ai putea sa faci u un efort asa de maret! daca ai inteles tot ce ti'am spus in 5 luni, vei intelege ce iti voi spune de acum in colo . . . vei intelege nimicul! dar imi iubesc barbatul de aici. . . IL IUBESC! si punct ! ma intelegi?de fapt, nu vad ce ai putea sa intelegi? uuuuuf. . . m'ai secat de tot si de toate ! tine minte, vreau sa te mai vad, sau nu ca vreau, sigur te voi revedea, si atunci, o sa o iau probabil iar de la capat . . . dar pana atunci, am sa traiesc numai pt cata . . . DA , CATA IL CHEAMA! sa sthii ca ma urasc pt decizia luata, dar poate asa e mai bine . . . poate asa o sa sufar mai putin, poate asa o sa te stresez mai putin! il iubesc . . . si pe tine te . . . pup! asa de adio . . . sarut in ureche! :-<>

MAI AI CEVA DE ZIS????????? daca "da", zi acum : comment, sms, sau orice altceva . . . mail, skype . . . msn! mai vrei variante...alege orice cale de a'mi mai spune ceva . . . nu sms, sms nu, ca'l voi sterge! zi ceva mha omule . . . mai poti?

P.S: si nu uita . . . "privirea ta" (dj project), "hai cu mine" (mafia) si "san francisco " (global deejays) nu uita melodiile astea. . . de cate ori le vei asculta sa'ti aduca aminte de mine, asa cum ma gandesc eu la tinde de fiecare data cand le ascult! NU MA UITA . . . ITI MAI DEDIC, probabil, o ultima melodie : veritasaga - intre dezamagire si speranta! (verifica'ti mailu)

Cand te-am cunoscut mi-am zis "gata las totul de-o parte"
Mergem aman2 departe si uitam de restu
lSi ne-am iubit destul (CRED)
Acum imi vine sa ma reped in trecut
Te-am avut si ne-am simtit la Sud... de Rai
Totusi parca vroiai sa pleci mai repede"Mai stai" ii spuneam, "Hai increde-te"
In mine-n timp, am vazut totusi suspine in privirea ta
Si incercam sa nu observ ce se ascunde dincolo de ea
Credeam ca trece insa tot ce trecea era pasiunea

Acum cand te vad in poze parca umplu... un gol
La nord sau la sud alege un coltz
Si tot ce era cald acum e rece
Ma tot scald intr-o pasiune ce nu mai trece
Si [suparat], cand ai plecat mi-ai zis "Nu ma uita..."
Dar am uitat,
Mirosul tau,
Vocea ta
Tot ce-a ramas e o imagine a noastra pe o banca in Neptun undeva
Iar cu piesa asta te sterg de tot din arhiva
Ramai cateva versuri pe-o foaie
Si-o frunza vioaie-n deriva dusa de vand
Gata
Am spus tot
Promit sa nu te mai cant!