marți, 21 februarie 2006

Drogheaza'ma ca sa te uit . . .


si tu,si eu,pe'aceeasi frecventa mereu,incercand din greu sa exprimam ce simtim desi deseori ne aflam incapabili, instabili sau mai bine zis handicapati emotional...am incercat sa exprimam ce'am perceput mental si'atunci o lume noua si'a deschis portile si unindu'ne fortele ti'am inchis ochii pentru a privi prin ai mei si ai vazut ingeri si monstrii,lumea nu e asa cum ai vrea u sa o sthii!

ma enerveaza ca nu pot sa cantaresc niste sentimente, sa aflu ce vreau exact de la viata, de la noi, de la mine, de la voi, de la el! m'e dor de ceva ce nu a fost si nu va fi niciodata al meu. o persoana care nu ti'a apartinut niciodata se gandeste la tine. cineva care a simtit ceva simte altceva. mai profund in momentele de tristete si melancolie, mai absent in momentele in care este bine dispusa. cand totul merge bine in viata mea, uit de tine. . . apoi cand nu mai am pe al cui umar sa plang, intorc o privire spre tine. poate nu e asa, poate asa am eu impresia. dar, fuck. te iubesc , nu te iubesc, il iubesc, ma iubeste, sau mai bine lasa. ce plm e asta. . . eu nu ma joc. eu incerc doar sa investesc in ceva fara nici un viitor maret, pt ca undeva candva la un moment dat, tot se va sfarsi. scurt si la obiect, tragic sau absent. pe malul . . . meu, sau pe al tau, sau al lui! sau . . . nu se intelege, nici nu trebuie. e doar pentru cunoscatori! Urasc!

Daca ti'as spune bun ramas, ai mai face vreun pas? nu, iti zic eu! ;(