joi, 9 februarie 2006

Just 4 sea! Just 4 you . . .


Imi place ca eshti unic, imi place ca eshti aparte
Imi place ca te simt aproape chiar daca eshti departe
Imi place cand bei alcool
Imi place ca te distrezi chiar daca te simtzi nasol
Imi place zambetul tau shi chipul tau de copil
Imi place cum te porti, imi place al tau stil
Imi place parfumul tau, imi place cum te-mbraci
Imi place cand razi, cand plangi, cand taci
Imi place sa te tzin in bratze shi sa te ating
Imi place sa ma futzi, sa te tzuc, sa te ling
Imi place sa ma trezesc cu tine-n gand dimineatza
Imi place sa adorm cu tine-n gand, imi place viatza

Imi place chiar daca nu-tzi plac asha de mult
Imi place sa te privesc, imi place sa te ascult
Imi place sa merg noaptea pe strazi shi sa beau

Imi place sa crezi ca tu eshti singurul pe care-l vreau
Imi place ca ma crezi, da` tot spui ca yo mint
Imi place, asha, nu shtiu, felu` cum ma faci tu sa ma simt

Imi place cum vorbeshti, vocea ta ma alina
Imi place numele tau, shi parul tau shaten
Imi place ca n-ai figuri shi ca eshti natural
Imi place ca eshti foc, imi place ca eshti real

Imi place cum ma priveshti, imi place cum te mishti
Imi place cum traieshti, imi place cum rezishti
Imi place cum dansezi shi te uitzi asha la cer [san francisco]
Imi place cum ma uitam asha la tine si-ti spuneam ca nu esthi sincer
Imi place ca te portzi asha ca shi cum nu-tzi pasa
Imi place de tine chiar daca acum am plecat acasa

Imi place ca ai trecut cu bine peste momentele grele
Imi place sa cred ca tu crezi in visele mele
Imi place shi daca visez, sper ca tu ma vei trezi
Imi place mult de tot, asha, felu` tau de-a fi

Imi place, chiar daca mi s-a facut un dor imens
Imi place shi tot ce-am spus sper ca are sens
Imi placi mult de tot shi te rog nu ma uita
Imi place sa cred ca o sa te mai vad, poate nu azi, poate candva
Poate ca nu tot acolo, poate altundeva

Imi place, chiar daca nu mai gasesc unele cuvinte
Imi place cum imi spui tu asha : “sa fii cuminte”
Imi place ca eshti asha, un baiat deosebit

Imi place shi d-aia vreau sa te fac sa fii mereu fericit
Shi imi place, da` nu ma face sa itzi spun “te iubesc” urasc cuvantu`