luni, 27 februarie 2006

Tot pentru cunoscatori: tu, cata si didy!


:( sthii, acum inteleg! si eu care credeam ca un "te iubesc" e de ajuns! am invatat ca doua cuvinte nu sunt de mare ajutor. nu cuvintele ne salveaza in momentele grele! poate numai unei singure persoane i'am aratat intr'adevar ce'l iubesc. . . burlacu! lui nu i'am spus niciodata : "te iubesc". pentru ca nu merita probabil, iar in subconstient, imi dadeam seama de asta! si, acum, din cauza lui, am ajuns sa spun, dar sa nu arat. Pentru ca nu pot. nu vreau! nu . . . pur si simplu nu mai pot, mi'e frica! insa, cata a fost primul barbat caruia i'am spus aceste cuvinte "marete". . . si apoi . . .TIE! Dar vreau sa se sthie ca e mare lucru daca pot sa scriu sau sa rostesc un "te iubesc"! cuvintele nu fac doi bani, dar voi trebuie sa le bagati in seama, pentru ca sunt spuse,scrise de mine! pt ca eu . . . eu chiar te . . . va . . . pe voi! :"> :"> ce tragic! ce urat suna. sunteti doi! :) zambesc?! da . . . zammbet pe fata fostului copil! :D iubesc! si cred ca asta e cel mai important. si ma simt bine pt ca macar unu din aceste doua suflete ma iubeste . . . CATA! :-/ fuck! tot e bene. dar, mda, mereu mi'am dorit tot sau nimic! intelege cine poate, intelege cine vrea. asta'i pentru cunoscatori! aaaaa...si sa nu o uit pe didy, fata pe care o iubesc enorm! nu credeam ca poti iubi o prietena atat de mult. si iubirea fata de o prietena e cu siguranta cea mai pura! sau poate nu. . . :)) nu 'ubita?! >:) TE / VA IUBESC!

1 păreri:

dD spunea...

nu iubirea fata de o prietena e cea mai pura...ci prietena ta e cea mai pura :))