joi, 2 martie 2006

Deseori ma intreb daca iti amintesti de mine
Uneori cand ma trezes
As vrea sa fii iar langa mine

A trecut atata timp
Nu mai stiu sa`ti spun ce simt
Si mie dor de tine mie dor de noi
Si`as vrea sa te am langa mine

In fiecare noapte
Visez sa`mi fii aproape
Stii mi`e dor de tine dor de noi
In fiecare noapte
Visez sa`mi fii aproape
Stiu pentru mine pentru noi e prea tarziu

Deseori tot ce simt
Imi aminteste de tine
Uneori chiar si acum
Pang si mie dor de tïne....


~de ce? de ce imi scormoneste prin trecut? de ce cauta mereu "ceva" despre alex. . . in telefon, in jurnal, in mine? cauta ceva din tine. . . ! de ce? de ce nu pot sa te uit : de tot!? mi'a umblat si a citit mesajul de la alex : "si marii ii e dor de tine" . de ce l'a citit?! de ce dupaia si'a luat jucariile si a plecat?! ca un copil? de ce nu m'a intrebat nimic?! de ce nu pot sa'i spun in fata ce simt pentru tine , ce simt pentru el! de fapt, ce simt pentru tine? no comment! nimic . . . nimic nu'mi iese bine! daca pierd omul de langa mine, nu sthiu ce fac, dar cu siguranta . . . nimic ce ar putea fi explicat a doua zi! de ce nu intelege ca nu pot trai fara el,de ce nu intelege ca amintirile sunt tot ce ma leaga de alex. . . SI ATAT. atat?????