joi, 9 martie 2006

Pleaca. . .


Te aud cum plangi si te-nteleg m-am simtit ca tine de o mie de ori, si de fiecare data cand incerc sa o las balta si sa uit de tot,ma intorc

In pielea mea m-am izolat, m-am ascuns de lume si nu vreau sa ies. Sunt multe lacrimi stranse si sunt multe rani ascunse care-mi ard in piept si ma sfasie incet .

Am rupt din vise uscate forme mari si colorate pentru haina mea sa ma invelesc cu ea cand este frig !Daca ploua o sa ma ude . . . Daca strig poate aude cineva si-o sa vrea sa imi ia . . . Tot,tot ce-am strans in mine urla dupa tot,ce-a ramas in tine pentru mine. Vreau,vreau sa nu mai simt asa smulge-te din viata mea si... Ia,ia din mine partea ta . . . SI PLEACA.

Aud cuvintele cum dor, se topesc in noapte si n-am ce sa fac.Mi-e frica de intuneric, imi e frica de strainul care sta la colt si vrea sa imi ia...TOT! IA DIN MINE PARTEA TA, TE ROG. . . SI PLEACA!


vers :-<