sâmbătă, 8 aprilie 2006


Dale don dale intr'un ritm de cacat . . .

~'~ frumos e cand te lasa toata lumea singura ... frumos e cand tu, ca fata, ramai singura in club, dupa ce ai baut 150 de whisky . . . ramai singura si te intrebi: "e adevarat? mi se intampla mie?" frumos e cand "'ubitu" tau sta cu curu la tine si vorbeste cu o tipa. . . dupa care stam aman2 suparati, nu ne privim... dupa aceea el vb cu tipa prin telefon(prin mesaje)...si la un moment dat se ridica brusc si pleaca. . . cu tipa bineinteles. nu zice nimic, nu te pupa nu nimic. te las pur si simplu ca pe ultima tarfa. . . da, pt ca asa m'am simtit cand am vazut ca m'a lasat cu prietenul lui! iar prietenul lui, adi, primeste un telefon la cca 5 min. ma duc la toaleta si cand ma intorc nu'l mai gasesc nici pe adi. vine dupa 10 minute si imi spune ca se grabeste si ca trebuie sa plece. si revin de unde am inceput: si ma lasa singura. . . cu o cola in fata si cu doua pahare goale de J&B. . . si stau 1 minut nedumerita. incerc sa'mi dau seama daca e de la whiskhy. nu, el chiar a plecat. ei chiar au plecat...eu chiar eram singura intr'un club. eu chiar m'am intors singura acasa incercand sa'mi dau seama cum a putut. cum? adica, prietenul meu, sau sa se inteleaga mai bine: omul ce pretinde ca ma iubeste a plecat. de ce? nu sthiu, dar chiar a plecat! nu pot sa plang pt ca ma gandesc ca nu merita. nu pot sa rad pt ca nu merita. nu pot sa zic nimic. . . nu ii dau mesaj lui ca sa vad ce a patit, ci ii dau lui ALEX. . . da. . . acum ma simt puuutin mai bine! dar sunt inca in stare de soc, si crede'ma ca nu pot sa'mi revin. m'a lasat singura. . . nu pot sa cred. ceva nu se leaga. nici nu sthiu ce pot sa fac acum?! de sunat nu'l sun, msg nu'i dau, de iubit, azi nu l'am iubit. . . mi'a stricat toata ziua. a stricat cu faza asta tot ce stransesem in 4 luni pentru el. m'a facut sa'mi doresc nespus de mult sa ma duc la mare in vacanta de primavara sa'l vad pe alex. si vai ce'mi place sa cred ca alex nu m'ar fi lasat singura in situatia asta. ajunsesera sa ma intrebe inainte de a pleca cata . . . sa ma intrebe prietenii lui: adi si alina: ce am ...? de ce sunt suparata! pe el l'a durut in cur...aaaa, uitaseeeem...orgoliul lui e de vina! frumooos asa. pey ce pwla mea... nici cand e vorba de prietena lui nu renunta la mandrie. si, acum, totusi, ce sa fac! ?