duminică, 16 aprilie 2006



~'~ e primul baiat care mi'a daruit o floare . . . ce sentimen ciudat, cand il vezi intepenit in capul scarii, cu un zambet speriat in coltul gurii, si cu mainile la spate e clar ca ceva se intampla...azi a fost o zi perfecta...din momentul in care am urcat pana in casa sa las trandafirul, pana am plecat din club Oasis si ne'am sarutat in ploaie. . . parea o ploaie calda de vara, insa ploua si acum . . . m'a tinut in brate in tot acest timp cat am stat in club, m'a sarutat, mangaiat. . . ce mult inseamna o mangaiere pentru mine! e primul barbat care m'a mangaiat tinandu'ma in brate si spunandu'mi in continuu: "te iubesc" . . . "mult" . . . "si eu"! e ciudat cat de mult inseamna pentru mine o simpla floare?! nu am fost niciodata managiata, nu m'a tinut niciodata nimeni in brate, nu am primit niciodata nicio floare! este primul in toate! pentru asta te iubesc "'icule"! Mult!