miercuri, 19 aprilie 2006

~'~ eu chiar am o problema : alcoolul! Oh, demon alcool!

- cer scapare, caci simt ca o iau razna...cer ajutor, caci nu ma ajuta nimeni, probabil pt ca nimeni nu'mi sthie problema! azi am facut un pas mare: i'am spus unui anume X ca . . .
- nu exista zi in care sa nu pun gura pe alcool. . . problema mare nu e asta , ci ca simt nevoia sa beau. beau pe ascuns, beau singura in casa. de abia astept sa se culce ai mei, ca sa pot sa beau. un pahar de vin, o gura de whisky, o gura macar de tequila. macar o gura sa iau, sa simt cum se duce in stomac, apoi il simt in picioare, apoi o ia usor prin vene. nu e normal nu? ma sperie ingrozitor viciul asta, mai mult ca orice! nu sthiu de ce am ajuns asa. nu sthiu cine ma poate ajuta. sthii care e culmea ironiei, ca acum cand scriu, beau un pahar de vin. si ... si astept sa se culcea maicamea, ca sa iau o gura de teacher's. si nu'ti exagerez. . . azi au plecat ai mei in parc, si am luat 50 de tequila, am fost in parc, am baut 50 ml de ballantine's (ah, prietenul meu vechi) ...acum, am ajuns acasa, si trag de un pahar de vin. il beau usor, ca sa am si pt mai tarziu. si nici nu ma imbat, nu vreau sa ma imbat neaparat, vreau numai sa simt alcool in gura, si sa ma ametesc macar putin. acum , daca ma imbat, cu atat mai bine ! da, si am si ajuns sa ma imbat f greu, rezist la bautura! :-s mi'e frica, mi'e foarte frica! nu sthiu cu cine sa vb! nu e grava poate situatia, dar . . . nu mai am mult! ...ia stai , ca ma duc sa caut pe google despre : alcoolism! brb ...

- back . . . dupa ce am citit "fel de fel" am o singura intrebare: (chiar) sunt alcoolica? incerc sa ma gandesc de cand am inceput sa beau asa, in fiecare zi?? si nu'mi pot aduce aminte? mult de atunci! :s sau de ce am inceput sa beau in fiecare zi!? de. . . daia! problema e alta? ce fac eu acum? nu pot o zi fara sa iau macar o gura de alcool tare (40%vol. ). si ce ma sperie pe mine cel mai tare e ca: nu vreau sa ma imbat ca sa ma simt mai bine, ci simt nevoia . . . cere organismul! mi'e frica!!!


"Oh, demon alcool,
N-am amintiri, mi-e capul gol.
Cine-ar fi crezut
Ca din om ajung ne-om.
Oh, demon alcool,
N-am amintiri, mi-e capul gol.
Lipsit de control,
Sclav la demonul alcool. "