marți, 11 aprilie 2006


T.I.A!!! just 4 u . . . ;)

"imi place la mare ca esthi curat tot timpul . . . "

~'~ te zaresc. . . printre zeci de amintiri, printre zeci de measaje . . . te zaresc in ochii mei! wtf? unde ai ajuns sa te ascunzi :"> mi'e dor de tine! dar stai linistit . te voi astepta . voi astepta sa te intalnesc . ochii mei te vor visa la nesfarsit! . . . ah. . . facem dragoste in Vama si opoi ne tinem in brate in Mangalia?! dar constanta?? eu am fost in constanta doar in trecere. niciodata nu m'am plimbat prin acest oras . aaa. . . imi aduc aminte, ca pe 1 septembrie, cand am plecat de la mare, am plans f mult pe drum, iar prin Eforie am zis ca mai bine ma culc, ca ma saturasem sa se tot uite ai mei la mine. si am rugat'o pe didy sa ma trezeasca cand trecem prin constanta. . . speram sa te zaresc . . . mda, probabil u erai tot in Mangalia, dar eu speram. cand m'am trezit, sthiu ca primul lucru pe care l'am intrebat : "am trecut de cst?" si mi s'a raspuns : "da, de mult!" si am plans . ah, sthiam de pe atunci ca imi va fi f dor, sthiam ca nu avea cum sa treaca tot , asa, ca si cum nu ar fi fost, ca si cum ar fi fost o simpla aventura pentru mine . . . doar pt mine. pentru tine nu vreau sa sthiu ce a fost. minte'ma frumos! :) sthii . . . daca nu e asa cum mi'ai scris in mesajele de ieri, te rog, minte'ma frumos. . . minte'ma la infinit . . . minte'ma pentru totdeauna!
~'~vrei soare? langa mine il vei avea . . . vrei liniste? langa mine o vei avea! vrei sa fii iubit? langa mine poate ai fi iubit! langa mine ai fi fost iubit daca circumstantele ar fi fost altele . daca u erai aici. . . daca eu nu aveam pe altcineva. sthiu . . . la mare daca ai sa ma vrei, voi fi a ta, cu siguranta, nu'ti jur, dar iti promit. . . dar . . . daca vi in bucuresthi, nu'ti promit nimic. . . de ce? gandeste'te! ti'am zis, indiferent de ce ti'as spune sau scrie pe blogg, u sa crezi, sa fii sigur de un simplu lucru : T.I.A!!!

1 păreri:

Anonim spunea...

t.i.