marți, 2 mai 2006

JUST 4 U! citeste'ma . . .

~'~ . . . mi'au fost rascolite amintiri! un simplu mesaj si sentimentele iti pot fi dirijate! ah. . . si apoi Didy ('ubita) ieri mi'a "facut legatura prin telefon cu marea" ... marea! prietena mea! nu inteleg de ce am inceput sa plang cand am auzit valurile? valurile erau parca linistite. . . dar, plangeam pt ca imi sopteau ceva despre alex, sau din simplul fapt ca mi'era dor de mare!? ce importanta mai are? important e ca am mai varsat o lacrima pentru tine, pentru mare, pentru amintirile ce ne leaga?sau ce ma leaga de tine? WTF?! t.i mha omule!
~'~ . . . as vrea f mult sa am ceva de la tine. . . si un plic gol, dar sa sthiu ca e de la tine ;) :* as vrea sa pot purta mereu ceva ce e al tau, as vrea sa'ti pot simtii in fiecare clipa parfumul! as vrea sa ma simt privita ... de tine! as vrea sa ma i.! as vrea. . .dar trebuie sa vrei si u! iubeste'ma! ah. . . . zi'mi te rog ca u chiar vroiai sa'mi trimiti ceva prin Didy, dar din cauza ca ea a plecat mai devreme, nu ai mai putut. Shiu, m'a sunat si mi'a spus ca : "acum jumatate d ora m'am urcat in tren. iar acum m'a sunat alex.Asta e pur ghinion!" sthiu. . . si marea si'a marit volumul din cauza unei lacrimi sarate! ah. . . ce as vrea sa nu fi glumit cu : "vroiam sa'ti trimit ceva. gandeste'te cum sa fac sa'ti trimit"! daca, chiar vroiai, cere'mi adresa si ti'o voi da cat ai clipi...numai prin posta ai putea...ar ajunge repede. scuza'ma, nu vreau sa te simti stresat, agresat in vreun fel. . . dar priveste'mi entuziasmul si tremurul buzelor cand iti scriu acest post!priveste'mi dorinta! T.i



~'~. . . Era Septembrie, vara trecuse şi împreună cu ea se sfârşise şi vacanţa Laurei.
Stătea zgribulită pe bancheta din spatele masinii, alaturi de „’ubita ei” . . . nu mai gandea, totul era confuz pentru ea.
Peste 3 zile,cu privirea pierdută şi cu mâinile amorţite de frig, pipăi buzunarul hanoracului ei gri căutând telefonul.
"Da! M-am gândit destul", hotărâtă apăsă tasta "yes", după care pe ecranul telefonului îi apăru :"message sent". Mânile îi tremurau dar sufletul ei era împăcat.
Trecusera deja 5 zile de cand plecase din Saturn şi nu dormise deloc, amintirile ei de 19 zile îi invadau mintea transformând-o într-o legumă; adormise până la urmă cu o ciudată expresie pe faţă.

ah…isi aducea aminte:
- Un Green Apple, vă rog! (Un cocktail nonalcoolic, recomandat de cel ce pusese stapanire pe sentimentele ei, inca din prima zi)
Plictisit şi cam obosit, cu cămaşa deja pictată de cocktail-ul preparat, barmanul întinde paharul şi îi zâmbeşte cu colţul gurii:
- Mai doriţi ceva?
"Ţârrr!, Ţârrrr, ţârrrr!" Se întoarce brusc, îşi pipăie agitata buzunarul fustei, scoate telefonul şi îl deschide. Ochii înca îi sunt injectaţi din cauza alcoolului ce inca ii mai era in vene (votcka savurata cu o seară înainte), pufăi enervata şi îşi dădu seama că nu înţelegea nimic din acel mesaj. Era ceva ciudat:

"mai, ai plecat deodata si n’ai mai aparut cateva zile, asta seara erai ciufuta.Daca vrei sa ne vdm maine seara cu mare placere, dar sa te porti cum se cuvine”

Bolborosi o înjurătură la dresa sfinţilor în timp ce îşi aprindea o ţigară! Apoi, cu lacrimi in ochi si’a dat seama ca mai exista o sansa sa’l revada inainte sa plece spre Bucuresti!
Ochii ei priveau locul în care cu aproape 16 zile în urmă el dansa pe „San Francisco” Abia acum realiza că dupa ce va parasi marea, n-o sa’l mai vadă vreodată, abia acum afla cât de mult il iubea, şi tot acum înţelegea că nu trebuia să il lase să plece.

2006 . . .tOt septembrie…aceeasi poveste se repeta. Tot in saturn, cu acelasi barbat, dar cu o alta Laura! In Bucureşti , de data asta,îmbujorat de emoţie şi cu ochii umflaţi de somn, un anume Catalin o astepta cu mâna chinuită de un imens buchet de trandafiri.
Masina sosi in fatza blocului, în sfârşit o zări. Era mai frumoasă ca oricând şi mai tristă ca oricând. Acel trup firav, cu o fată palidă acoperită de un bronz negru, şi cu un păr parcă prea lung.trecusera tot 19 zile!
- Scumpa mea, mi-a fost un dor imens de tine! Eşti bine?
- Sunt bine, dragul meu! (Sufletul ei plângea; o lacrimă ce se străduia să şteargă amintirea, dar faţa ei zâmbea.) Sunt bine!
Cata ştia că n'o s'o înţeleagă vreodată, era prea complexă şi ciudată. O vedea de multe ori ghemuită lângă pat, fumând ţigară după ţigară,tinand o cruce in mana... până şi camera în care stătea părea învăluită de un imens semn de întrebare. Rostea o frază pe care o citise într'un mesaj acum ceva timp. . . numai ca acum inca un an isi mai pusese amprenta :
"de abia astept sa te vad in 2007 te astept sa'ti daruiesc marea". . . apoi plângea...


Mi'e frica. . .

~'~CROIESTE UN ZAMBET PE CHIPUL MEU . . .

2 păreri:

Sunshine spunea...

lacrimile nu pot sterge amintirile...amintirile k si iubirea pierduta sau o rana adanca in suflet nu se sterg niciodata...parfumul omului ce l-ai iubit candva si pe care ink inima iti spune k nu ai sa il uiti nu are sa dispara , si aprentele lui vor ramane , marcandu-te , k si ultimul sarut ...sarat probabil...doamne cat de mult pot sa ma regasesc in posturile tale...dar sti ceva ubita...intr-o zi il vei regasi , la mare , si veti fi voi doi si iubirea voastra pt k cele mai mari dorinte se indeplinesc mereu....conteaza doar ce isi doreste sufletul tau....sa fi ubita....stiu k vei fi...

"Un mic" spunea...

:((