marți, 9 mai 2006

~'~ si totusi, cum e posibil sa'i spun lu' gagicamiu: " un sarut cu alex valoreaza mai mult decat o zi cu tine!" e normal? sinceritatea mea depaseste uneori orice limita! dar...sau ipocrizia? in fine, faza e ca eram si beata, si...atunci am spus ce nu trebuia. si l'a durut, mi se pare normal. acum ma doare si pe mine ca se poarta asa rece cu mine.

~'~ si bine ai zis cata, cand mi'ai spus: "tot ce am facut gresit in viata, s'a intors sub aceeasi forma"... exact...mai tii minte ce mi'ai zis atunci: "nimeni nu ma va iubi cum ma iubeste inna" mai ti minte, da? exact aceeasi privire aveam si eu a doua zi ...o privire rece, trista, fixa. asa esthi u azi, copilule! si crde'ma ca nu ma simt bine ca totul s'a intors asupra ta exact sub aceeasi forma, identic, dar...mandria mea e acum ca si neatinsa! iti multumesc!

2 păreri:

Anonim spunea...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonim spunea...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»