joi, 11 mai 2006

Sunt alcoolica...si'mi place :-ss
~'~ mereu aceeasi ...nu ma schimb...ma cert cu el: beau... mi'e dor de celalalt : beau! visez: pentru ca beau! beau pt ca vreau sa visez... ca sa ma simt bine : beau! beau pt ca vreau sa: beau! pt ca sunt alcoolica...pt ca...asa sunt eu...pt ca asa am ajuns! probleme? ceva sa'mi reprosati? atat va trebuie! sincer, nu mai are rost sa' mi ascund problema ... sunt alcoolica. m'am schimbat cu ceva in ochii vostri acum? voi toti m'ati adus in starea asta...voi...toti! pt ca sunteti rai, fiecare cu putina lui rautate,care pe mine ma distruge... sunt lucruri inca frumoasa in mine? spune care, unde , si de ce? iubesc? nu cred... daca iubeam, omul pt care simteam ceva, trebuia sa'mi spuna asta... mi'e teama ca va veni clipa cand va trebui sa plec la mare...si cand ma gandesc ca ...o data cu plecarea mea la mare, se va termina tot...si cand ma gandesc ca acolo voi bea mai mult, ca sa pot visa, bineinteles...si cand ma gandesc ca voi vedea marea in iunie? nu intrati in panica, nu va bucurati...80% plec pe 26 iunie in Grecia...si voi fi cazata la 100 de m de mare... pana la urma, tot mare e...dar nu esthi u...nu sunt urmele pasilor mei, invechite! nu esthi. dar...pe cine iubesc si de ce!? ieri tequilla combinat cu rom si votka...azi bere..la greu...acum 2 zile: vin! m'am saturat...dar imi place senzatia, ma simt asa de bine... va urasc... va urasc caci nu ma mai simt bine decat atunci cand beau...vinovatilor!

1 păreri:

Anonim spunea...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»