luni, 22 mai 2006

uneori facem lucruri ce apoi le regretam
dar trecutul n-avem cum sa-l schimbam
putem sa incercam dar e in zadar
cel mai urat e sa gresesti pe plan sentimental
fata ce-o iubesc a plecat,m-a dat la o parte
acum simt ca jumatate din inima mea nu mai bate
departe esti acum tu fata mea
oare ce-am facut de m-ai lasat asa?
sentimente de vagabond ti-am oferit
regrete am acum daca din cauza mea ai suferit
incerc acum sa te chem inapoi
a ramas o amintire ce-a fost intre noi
viata mea merge inainte cu sau fara tine-oricum
sper sa gasesc din nou calea spre bine
nu voi uita ca tu candva ai fost lumina mea
regret inc-o data ca s-a intamplat asa

R:eu inca plang tu inca plangi
ce-ar fi s-o facem impreuna
eu vreau sa fug tu vrei sa fugi
sa disparem o saptamana
nu te-nteleg de ce dureaza asa de mult
ca sa ma uiti si s-o iei de la-nceput
eu inca plang tu inca plangi
ce-ar fi s-o facem impreuna
eu vreau sa fug tu vrei sa fugi
sa disparem o saptamana
nu inteleg de ce dureaz-asa de mult
sa te uit si sa o iau de la-nceput

2:
papusa vad ca esti un ocean de lacrimi
n-o sa fii din plans cand vagabontul este trist
observ ca pentru tine am fost un interes
m-ai iubit prea mult de-aia plangi asa de des
fata mea imi dau seama ca-ti amintesti din trecut
vad ca ti-e prea greu sa o iei de la-nceput
dar n-ai ce sa faci,viata e schimbatoare
ai nevoie de cineva sa te puna pe picioare
sa te iubeasca,sa te faca fericita
dar pt asa ceva nimeni nu se complica
trec zilele,nu stii ce sa faci,unde sa fugi
iti revii doar atunci cand te plictisesti sa plangi
iti doresti ca vagabontul sa se-ntoarca(haha)
n-am sa ma-ntorc niciodata
am plecat si te-am lasat sa vad ce faci
tu continui sa taci si sa imi faci prea multi draci

R: eu inca plang tu inca plangi
ce-ar fi s-o facem impreuna
eu vreau sa fug tu vrei sa fugi
sa disparem o saptamana
nu inteleg de ce dureaz-asa de mult
sa te uit si sa o iau de la-nceput
eu inca plang tu inca plangi
ce-ar fi s-o facem impreuna
eu vreau sa fug tu vrei sa fugi
sa disparem o saptamana
nu te-nteleg de ce dureaza asa de mult
ca sa ma uiti si s-o iei de la-nceput

eu inca plang tu inca plangi
eu vreau sa fug tu vrei sa fugi
nu inteleg de ce dureaz-asa de mult
sa uitam si sa o luam de la-nceput X2

eu plang,tu plangi
eu fug,tu fugi
nu ïnteleg de ce
n-o luam de la-nceput