marți, 20 iunie 2006

::: De multe ori picam in capcana unei gindiri autodistructive, a unor senzatii, sentimente si trairi care par sa ne traga in jos, in abisuri intunecoase si sub oborocul coplesitor al disperarii. Depresiile cele mai aprige,bucuriile cele mai binecuvintate, tot ce simtim in fiecare clipa nu sint doar... ale noastre. Nu este doar "un noi insine" singur... Doar un "Eu" mizerabil, capabil de cele mai negre ginduri, de cele mai nefericite sentimente, de cele mai tulburatoare emotii! Nu sintem doar un "Eu" cind ne indragostim - de asemenea - si nu exista doar un "Eu" :::

~'~ 70% vreau in Grecia... 30% nu mai vreau! ciudat nu?! adica... sau nu... vreau mai mult in grecia din doua motive:
1.primu' lucru pe care am sa'l fac: o sa fac o noapte alba pe malul marii...gandindu'ma la marea neagra...strict la mare!
2.imi trebuie putina liniste, caci ultima perioada a fost cam stresanta...si am devenit irascibila cu toata lumea (mi se reproseaza asta de 3 zile)
...adevarat...cum as putea sa fiu altfel daca ultimele 2 saptamani au fost groaznice?! vreau putin ragaz sa'mi pun toate ideile la cap la cap... sa ma gandesc exact ce vreau...de la viata! nu vreau mai mult...decat un pat si o mare...si singuratate pt. 10 zile...sa fiu doar eu cu mine...doar eu cu prezentu...doar eu cu marea...ah...si nisipul:::adica iar, eu cu mine:::eu cu valurile! pey ce pwla mea...in Grecia am auzit ca marea e mai limpede...am auzit ca e mai frumos ca la noi...e mai curat...nu sunt toate mizeriile...vreau sa beau cat ma tin picioarele...dar nu am sa o fac...poate sa ma imbat doar eu...singura...in camera...atat...Ce nu intelegeti??? VREAU SA SIMT CA SUNT SINGURA...VREAU SA FIU NUMAI EU!


1 păreri:

Anonim spunea...

acum inteleg intradevar cum eshti u defapt....nu-mi vine sa cred...tu aratzi ca esthi cv si defapt eshti altceva....mie imi place cum esti..sincera sa fiu...nici nu stiu de ce te chinui atat cand ai putea sa fii :pur si simplu ...FERICITA!