marți, 6 iunie 2006

~'~ mi'aduc aminte : cuvinte , atingeri , priviri!

::: ai aflat: nu sunt ce ti'ai dorit! nu sunt ce'ti doresti! nu sunt ce ti'ai fi putut dori! nu sunt nimic pentru tine...de fapt: AM FOST! (poate). acum , nu pot sa mai vad in ochii tai ce simti!


::: Mi-aduc aminte lucruri pe care nu le pot exprima-n cuvinte,
O imagine cu-n univers format doar din noi doi
Lumea peste care acum cad ploi d amintiri,
Cuvinte,atingeri,priviri
:::

::: dispretuiesc! sper! iubesc! cred! visez cosmaruri! mi'e rau! mi'e greata! sentimente! voci!
::: ca femeie sunt demna de dispret...ca si copil, sunt demna de intelegere si mila! ca ... cer ajutor. cer iertare. nu vad cum am putea sa trecem peste asta: dintr'un singur motiv: sunt la pamant. nu pot sa lupt nici macar cu mine. am sa incerc sa'ti arat ca te iubesc iar asta nu are nicio importanta asupra relatiei noastre...nu ar trebui sa o afecteze cu nimic... eu maine ma voi duce sa'mi fac programare la psiholog! singura nu voi putea sa trec peste asta. nu am cum. iar acum, nu am ajutorul nimanui! si nici nu am sa l cer. eu am gresit aici, iar "prietenii" nu au cum... nu vreau nimic de la voi! singurul care ma putea ajuta erai u...dar mi'e si rusine sa'ti cer ceva...am gresit...dar. daca nu ai inteles de la inceput ce e in sufletul meu, cat "jeg", nu mai am ce sa fac. am sa lupt mult pentru relatia asta. mult! ai sa vezi. am sa ti demonstrez ca ... am sa incerc! dar trebuie mai intai sa trec eu peste toate. trebuie sa ma vindec eu mai intai pentru a putea trece peste asta...pentru a putea sa lupt pt relatia asta...si atunci, s'ar putea sa fie prea tarziu.si cum ziceam: sper!

::: Desi atingerile tale le simt inca
Desi in suflet mi-ai lasat o urma adanca
Nu regret!
Caci am invatat incet ca tot ce mi se intampla face parte din mine
Deci o parte din tine ma intregeste cumva :::

::: eu sunt cea ce credea ca demonii au chip de ingeri! eu sunt cea de judeca fara a clipi...fara a analiza inainte. eu sunt cea ce iubea! tot eu sunt cea care nu a regretat nimic in 16 ani! eu sunt aia care era matura si demna de incredere! eu eram cea pe care o iubeai! eu sunt cea pe care o urasti! Va incerca sa faca ceva,nu stiu ...

::: Si-aud aceasi voce care spune:
"Lasa totul trece!" :::

::: Acum incetul cu incetul am realizat
Ca tot ce mi-a ramas de la tine sunt
2 poze si-o bricheta aruncata intr-un sertar undeva,ah!
Si mii de amintiri in care eu cine eram?
Sarpele sau Adam? :::

::: Iar daca m-ai intreba ce-am mai facut
Ti-as raspunde ca m-am renascut
S ci-am aflat ce-i aia "moarte"
Iar despre dragoste ti-as spune ca-ï o pacoste
E doar un sport extrem....de care ma tem :::