sâmbătă, 29 iulie 2006

"Eu merg cu tine la mare [...]"

... " doar de dragul alor tai...am zis ca vin cu tine la mare, si vin. In rest... nu vad de ce pwla mea mai vin"

si acum stau si ma intreb de ce esthi u primul barbat caruia i'am sarutat mana?! Pentru ce? De ce? Cu ce drept ma faci pe mine in toate felurile? Si ma intreb de ce mai stau langa tine? si atunci imi raspund singura: pt ca te iubesc!Imi vine sa zic punct, sa'ti spun ca'mi bag pwla'n ea de mare, ca nu mai merg cu tine, si ca ma duc cu Didy,asta daca vrea ea... cu tine nu! Dar nu pot mha, tot eu ma supar, si porma tot eu vin la tine sa ma impac...eu, singura. Apoi, te superi u, si faci crize, tipi, iti dau una, te enervezi. Si uite asa s'au dus dracu cele trei zile de calm si impacare ci sufletul.Dupa trei zile ne'am certat iar. Tema? Inna & Alex. Cu ce drept vb u despre el? Cu ce drept iti dai u cu parerea despre viata mea "ratata"? Cu ce drept te crezi cel mai tare mucos de pe planeta? Mha, mucos nu esthi, dar nici cel mai tare. Ai impresia ca toata lumea ar trebui sa'ti pupe picioarele pt cate sthii u, la varsta ta de 19 ani.Imi doresc sa vina cineva sa "te calce in picioare" doar din vorbe. Si ce o sa faci atunci? O sa te enervezi si o sa zici: "BHa, pai stai mha...ca nu'i asa si e pe dincolo!" LASA'NEEEE!

Cu dedicatie: Prodigy-no good! pacat ca e prea marfa melodia sa o irosesc...dar sa zicem ca meriti!

You're no good for me,
I don't need nobody.
Don't need no-one,
That's no good for me.

1 păreri:

Anonim spunea...

life will be sunny again marea te asteapta