marți, 1 august 2006

Cand un picior zbarcit e impodobit cu o bratara de argint!

A fost o zi infecta, bineinteles. Mi se pare si normal. Azi mi s'au dat 5 minute la dispozitie ca sa schimb relatia mea cu cata din ceva foarte urat in ceva superb. Am avut 5 minute la dispozitie ca sa ma exprim, sau sa exprim. Sa dau din mine tot. Sa'l conving ca trebuie sa se poarte mai bine chiar ca la inceput. Tot a fost o tampenie de la inceput. Tot era o aberatie, dar din nevoie poate, mi'am zis sa fiu putin naiva, sa'l cred, si sa incerc sa'l conving. Bine inteles, ca ce vroia sa auda el erau urmatoarele: "o sa incep sa comunic si nu te voi mai insela". Lucru pe care nu l'am zis, din simplul motiv ca avea in urmatorul minut sa ma contrazica. I'am zis ce vreau, ce o sa fac, ce o sa incerc sa fac, i'am zis ca o sa ma schimb...ca tot ce vrea el. Dupa ce alea 5 minute s'au dus, i'am zis ca sthiu ce vrei sa auzi, ca [...]... exact ce am spus. Stii ce mi'a raspuns: "era o aberatie asta cu 5 minute...nici in 4 ani nu o sa reusesti sa repari ce ai stricat...niciodata nu o sa ma poti convinge ca nu o sa ma mai inseli"... bUUn...de ce mi'a parut cel mai rau, ca desi sthiam ca toata faza asta cu "5 minute" e o prostie, si ca nu va rezolva nimic, pt ca indiferent ce as spune, el nu va crede, in naivitatea mea, in sufletul meu de copil, mai speram intr'o minune. Si imi pare rau acum ca am pus suflet in tot ce am zis, ca m'am stresat, ca m'am consumat, sthiindu'se clar de la inceput ca nu va avea nimic nicio rezolvare. ok... azi a vb f marfa si linistit ci mine. Ba mai mult, am putut sa vb cu el. Am comunicat, in sfarsit. Dar la sfarsit, s'a stricat tot. Cand sa ne luam la revedere, l'am intrebat ce facem maine...mi'a spus ca : "ce pwla mea sa mai face...iar sa vb ca azi, iar sa mergem in Chicago si sa nu ajungem la nicio concluzie? Ce pwla mea sa mai facem...??" si atunci am zis ca : "buun, maine nu ne vedem..." ... a injurat ceva si a plecat...deja s'au facut 2 zile de cand nu l'am mai sarutat la plecare. Cred ca deja ma ambitionez sa merg cu el la mare. Poate imi face o faza draguta si ma anunta ca el nu mai merge la mare, si pwla atunci. Ar fii culmea...Oricum, inca o zi de caca! ce sa facem, asta e! radem glumim dar nu cu lucruri serioase!

::: viata e un risc continuu. Azi i'am pus toate problemele pe masa, i'am spus si ce ar trebui sa fac ca sa avem iar o relatie, ce ar trebui sa faca, ce ar trebui sa facem...el nu pricepe nimic, sau nu vrea sa priceapa, sa inteleaga ceva, ca are un orgoliu mare cat o balega. Asta e, nu ma las batuta in lupta asta, caci e in joc viata mea.