vineri, 11 august 2006

De ce mereu?

::: ... mi se spulbera visele si sperantele in ultima clipa!? de ce niciodata nu pot duce fericirea pana la capat? de ce nu mai trece o zi fara sa plang...? de ce ieri m'am trezit plangand? de ce mai e doar o zi si plec la mare? imi doresc ca azi sa fi fost 11 iulie...vreau timp...cer timp...de ce? sthiu ca tot se va termina aici pentru mine...nu vreau fara tine la mare...nu vreau! nu pot sa stau 18 zile fara tine...nu pot...nu sunt in stare. nu o sa supravietuiesc. Nu vreau. Te rog, zi'mi ca ai deja bagajele facute...zi'mi ca esthi deja acolo...ca esthi deja la mare. deja te'ai cazat....zi'mi ca ma vei tine in brate si ca ma vei saruta fara oprire. zi'mi ca nu va fi cazul sa ne fie dor unul de altul...zi'mi ca esthi norocos...esthi...mereu ai fost, ai avut un al dracu noroc, in orice domeniu...zi'mi ca maine o sa rezolvi tot si o sa'mi spui: "mic, mergem la mare, maine la 5 dimineata sunt la tine...am numai 2 bagaje, sper ca nu sunt multe...auzi, pot sa fumez in masina de fata cu taicatu? pot sa te tin in brate si sa te sarut in masina...?" Te rooog...zi'mi ceva...nu pot sa traiesc fara tine! Te rog...am intrat iar intr'o depresie urata...nu mai poot....Supergirl don't cry...just fly! Nu mai pot... Nu mai vreau...