sâmbătă, 9 septembrie 2006

Ai simtit si u asa?


ma simt ca dracu...am realizat ca uneori, eu, pot fii si naiva si proasta...ce e de facut in momentele acelea de pura nervozitate?...atunci cand tremuri tot, dintii iti scartaie si capul sta sa plesneasca?

>>> am trait, dar n'am fost eu,e timpul pentru o schimbare...ma intorc la varsta mea,fara suparare...
si vine o vreme cand sa scrii nu mai poti uitand unde ti'ai pus
imaginatia,cauti in ochii de copil fascinatia, ce ti'ar da puterea,acum,sa te revolti...
cum pot fi eu daca nici nu exist in afara lumii mele plate? nu e nevoie de un doctor sa constate...ca m-am plictisit de mine, cel trist..
dar cum pot fi altfel daca mi'am pierdut paradisul...si tot ce'mi doresc e o noapte eterna, sa pot pune capul pe perna, sa am timp sa caut si sa'mi traiesc visul...
abia mai pot sa'ti recunosc chipul si ma bucur ca spini are doar trandafirul, sa nu te sperii...acesta'i doar un stil de'ati spune ca nu'i nimic, decat sfarsitul... <<<>

:::[ma doare acum dar peste 5 minute o sa ma doara'n pwla!]:::