duminică, 10 septembrie 2006

Ce ma doare cel mai tare? ma simt ca ultima proasta...si nu sunt! sunt prinsa la mijloc! si chestia asta ma dezgusta! tu, cata, radu, anna! hai, mai vin!? mai sunt? ati ras azi de mine, nu, cand m'ati vazut in starea in care m'ati adus? aratam bine? eram asa cum ma sthiti voi? eram eu? Am incercat sa ma razbun pe cine nu trebuie, si am reusit sa ma razbun pe cine nu trebuie...sthiam f bine cum sta treaba cu anna...altele erau problemele mele, nu ea...dar nu am mai putut...simt ca ma ia lumea peste picior...da...lumea...pt ca pana acum cateva zile, voi...tu...erai lumea mea...ea era lumea mea! si a venit apocalipsa...nu'i nimic, ce nu te omoara te face mai puternic...e na? pe "cuvantul vostru de onoare"? didy, hai sa'ti mai spun o chestie! sa nu ma minti, caci pentru mine o sa fie egal cu zero...ok? hmz...uite cum sta treaba, nu'i zi lu radu, dar cred ca deja sthii, sau...oricum, nu are el nicio legatura...in fine?! hai ca te intreb: sau iti zic? scuze...draci...hai sa'ti zic cand mi'ai facut'o u prima oara: in grecia ... 'ubita! i'ai spus lu' radu ca eu l'am inselat pe cata...sau...atunci cand te'a intrebat el, pus de cata, u probabil ai tacut! de ce mha, daca u, la momentul ala nu sthiai nimic? sthiai ca orice i'ai spune lu radu, cata va afla...nu? era clar, vorbisem chestia asta... de ce in ziua cand m'am intors u m'ai intrebat: "auzi, da' u sigur nu ai facut nimic pe acolo?" m'ai dezamagit...si ma simt ca ultima proasta...ma simt ca ultimul rahat...pentru ca nu inteleg de ce traiesc toate astea acum?! oricum, ai reusit sa'l faci pe cata sa'si dea cuvantul de onoare "stramb" in fata mea, sa ma minta... ma pis pe barul ala de rahat! ma doare momentan in cur de toata lumea...ai vazut cum se poarta cata? ai vazut ce relatie reusita avem? ai vazut si u acum cum ma ameninta in fiecare minut? ma gandeam ca poate nu ma crezi...cum ma da el cu capul de masa, cum ma bate si pe mine si pe Alex...cum cum si cum...si cum multe altele nu au rost sa fie spuse, pt ca banuiesc ca'ti inchipui... Placebo - song to say goodbye! sau...crezi ca poti sa asculti acum Vita de vie- pleaca?! daca da, ascult'o! ce rost avea discutia asta cu cata...de ce trebuia mha? i'ai spus pana si chestia pe care ti'am zis ca nu o sa o spun niciodata, pt ca'i faceam prea mult rau, si in primul rand, mie ... f mult! de ce i'ai zis mey... 'ubita, ca se stabileste Alex in Bucuresti?! de ce? era ultimul lucru...pe care trebuia sa'l sthie...acum zice ca'l mint...sau, ca l'am mintit...nu o sa ma creada niciodata ca i'am ascuns chestia asta doar din simplul fapt ca nu vroiam sa aiba in cap , ca atunci cand ies cu tine sau mi'e rau si stau in casa, ca eu de fapt ma vad cu Alex...si acum, "datorita" tie, va reusi sa aiba chestia asta in cap. A...chiar nu ai omis nimic, nu? vad ca sthia pana si faptul ca imi era frica sa nu cumva sa pice in aceeasi facultate...ca acum sa creada ca eu vroiam sa se duca la facultate in Cantemir ca sa nu cumva sa pice cu alex in faq...ca cica eu as fi crezut ca Alex o sa se duca la facultate in Spiru [unde e acum Cata]. Uite ce a iesit! un mare cacat...acum las'o asa...ca e facut cacatu praf! eu nu pot sa fac cum iti face tie Sabina, eu nu pot sa tip, sa urlu, sa'ti zic ca: "gata, de acum la revedere..." iti zic doar ca : m'ai dezamagit... eu inteleg doar faza aia, cand i'ai zis ca : "da....m'ai tine legatura cu Alex"...bine, ca nu i'ai zis nimic, i'ai dat de inteles...dar dupaia... cand ti'a zis el ca s'a lamurit...si ca : "bun,acum sa continuam..." u ai continuat ... "in continuare"...ca sa se inteleaga! si chiar tot sa'i zici!? de ce mha?! si ... si te'am iubit, 'ubita!

Tot,tot ce'am strans in mine urla dupa
Tot,ce'a ramas in tine pentru mine.
Vreau,vreau sa nu mai simt asa

Smulge'te din viata mea si ...
Ia,ia din mine partea ta
Si pleaca.