vineri, 27 octombrie 2006

De abia astept ziua de maine...seara...parca il vreau mai mult...parca de la un timp il doresc mai mult...parca mi se face si mai dor de el...parca s'a schimbat in bine! E barbatul meu, si am sa lupt pt el cu tot ce'mi sta in putere daca va fii nevoie [ si cred ca am demonstrat'o pana acum de 2 ori...]...vreau sa fie numai al meu...vreau sa ma iubeasca asa cum il iubesc eu...vreau sa...nu sthiu!
Si chiar daca as mai vrea, sigur nu as mai putea sa iubesc pe altcineva...sthiu...ai fost, esthi, si vei ramane in inima mea...esthi poate ce'mi doream...te iubesc, si'ti multumesc ca faci clipele in care suntem aman2 niste vise frumoase, iar clipele in care nu ne vedem un infern. Nu mai am ce sa ti cer...mi'am dat seama ca incerci sa te schimbi...sper ca mi'am dat seama bine, si nu par penibila in momentul asta...sper...si usor,usor sper sa ajungem pe aceeasi lungime de unda...vreau sa fim una si aceeasi persoana...iubeste'ma!