duminică, 22 octombrie 2006

Te iubesc!


Sunt doar a lui...si asta ma face sa ma simt femeie...sa sthiu ca desi nu am incredere in el, cu toate astea nu simt nevoia sa'l "fac sa sufere".Asa cum ziceam, conceptia mea: inseli atunci cand nu e tot perfect, sau macar "aproape de perfectiune"...dar...nici macar asa, eu nu pot sa ma uit la alt baiat...da...poate exista :"ce bine arata ala"...dar e doar "un ala"...iar Cata arata mai bine ca oricine, pt ca il iubesc, d'aia. Daca el chiar ma iubeste, sthiu ca urmeaza 3 saptamani infecte pt el...plec peste 3 saptamani intr'o excursie. E un test de incredere ... O singura rugaminte am la el: sa se comporte ca si cum nu ar sthii ca plec o noapte...si sa nu'mi zica :"o sa ma inseli"...Nu...sa nu scoti nici macar o propozitie pe tema asta... si nici eu nu voi spune nimic... TACI! si ne vom iubi mult...dar TACI...TACI...si asculta'ma , caci sthiu eu ce vorbesc! Taci, ca te iubesc...cum nu te'a iubit nimeni...Si TACI,caci sthiu si aici ce spun...TACI si iubeste'ma! te iubesc...

mi'as fi dorit sa mor
inainte sa te fi cunoscut.
dar atunci
intr'adevar
unde ar mai fi fost
Tragedia?

1 păreri:

Anonim spunea...

Te iubesc mult mic...mult!