duminică, 5 noiembrie 2006

"Un Green Apple..."

A fost frumos aseara...de la 12 juma in Escape...tragic Escape...dar merge...in fine, dupa ce Akentu' a urlat pe 6 melodii , dupa ce Cotolan (prof. fizica din liceu) se dadea la mine, imi zambea si se uita dupa mine...dupa 2 ore timp in care ma uitam la barman...pt. ca nu sthiam de unde sa'l iau...m'am dus si l'am intrebat daca el e barmanu' din Why Not Saturn,de acum 2 ani...Mi'a rsp afirmativ si mi'a spus ca nu sthia de unde sa ma ia... am vb putin, mi'a zis ca se stabileste in Viena, unde salariul de barman e minim 800E ... si chiria 500E... :)) oricum...are aceleasi miscari... se joaca cu sticlele alea de parca ar fii atat de simplu... primul lucru' pe care i l'am cerut: "vreau o tequilla...de care e? " ...Camino...Peeerfect...ca pe vremuri...mda...si asta a fost 'ubita motivul pentru care ti'am dat mesaj ... sa'ti spun ca pt doua min, in timp ce vb cu el, m'am gandit la tine! "Un Green Apple..." si plus ca eu cu Cata si inca 2 baieti ne'am plimbat toata noaptea cu masina, si am trecut pe la universitate...mda...canta Vama!

1 păreri:

dD spunea...

si am fost la concert vama...