sâmbătă, 16 decembrie 2006

...Trista? Urata? Mohorata? Plictisitoare? Lunga? Pointless? Nu... n'am sa'i atribui niciun adjectiv zilei de azi. E doar o zi, o zi ca multe alte zile. O zi in care ma simt trista si, oricit as incerca sa imi schimb starea de spirit, nu imi iese. Imi vine sa plang. Nu stiu exact de ce. Sau poate stiu si sunt atat de multe, incat nu incap intr'un biet suflet de om. Ma doare o masea (din motive complet necunoscute), ma arde stomacul intr'un stil barbar (de'mi vine sa inghit un kil de gheata) si imi bubuie capul (de zici ca se joaca unu` mic cu polonicul intr'o oala). Probabil tot din cauza zilei de azi. Probabil ca n'am reusit s'o mestec/ digerez/procesez. Tot ce'i posibil. A trecut pe langa mine si eu nu eram in ea. Eu eram undeva, departe, in alt timp...intr'o alta viata, asa cum imi place sa spun.Sau poate eu nu am fost niciodata...Poate asta e prima mea viata...sunt un suflet nou incarnat intr'un trup nou, si poate de aceea mi se pare tot atat de greu, apasator, necunoscut...atat de necunoscut!

**ca o paranteza [Ascult Morandi si ma simt prost in acelasi timp...serios...cum sa asculti morandi...? poate de vv, toate melodiile mele house, Tiesto, dj project, veritasaga, david guetta si global deejays m'am saturat...adica,poate da... dar... de Blue si By your side nu m'am saturat... oricum, Morandi arata naspha...raman la parerea mea!]
**ca o ultima paranteza...eu ma satur cam greu...iar "in conclusion": nu m'am saturat de nimic ... Profund =))) =))) n'a ca m'am facut sa rad... Si mai profund =))))) =)))) eu zic mai bine, sa ne dam in barci ...Noapte buna...sper ca maine sa ma lase ai mei in Otopeni la o mini reuniune... adica eu cu cata...si inca cineva? cine? vdm maine...presimt ca voi sta acasa!