luni, 4 decembrie 2006


Inca ceva...si subiectul va fii incheiat...o ultima umbra pe acest blogg...am citit azi toate cele 1000 de mesaje trimise si primite...mi s'a rupt inima la cateva...iar la unele am zambit cu ura ... urmand replica [pey vezi???]...unele [majoritatea] se refera strict la urmatorul motiv: "roata se intoarce...exact sub aceeasi forma"]

01.***de la el...in data de 19.12.2005*** "Ar fi prea frumos sa ne iubim amandoi.Dc n'ai mai dat niciun semn de viata pana acum?" [din acelasi motiv pentru care nici u nu ai dat la momentul potrivit...]
02.***de la el...in data de 19.12.2005*** "Sper sa nu'mi spui ceva care ar strica fragila noastra relatie .Si yo te iubesc si nu vreau sa fii suparata. TOTUL SE TERMINA mai devreme sau mai tarziu.Te iubesc" [totul se termina ... uneori prea devreme...si eu te'am iubit]
03.***de la el...in data de 24.12.2005*** "Iubito coboara maine la 12 sa vb mai pe larg. Pana atunci vreau sa iti spun k yo la tine nu voi renunta atat de usor si ca ... te iubesc!" [ai renuntat la mine cu ceva timp in urma...poate fara sa'ti dai seama]
04.***de la el...in data de 29.12.2005*** "[...] o sa am grija de tine, te voi face sa privesti viata prin ochii mei, vei fii o parte din mine fara de care nu voi putea exista!Te iubesc ffff mult!!!" [mi'ai spus chestia asta acum 2 zile...am fost placut surprinsa sa observ ca acelasi lucru l'ai spus si acum un an si ceva...pacat]
05.***de la el...in data de 23.01.2006*** "[...] Te iubesc si as vrea sa fiu langa tine sa te tzin in brate, sa te incalzesc, sa te simt, sa te tin in brate si sa adormi la pieptul meu ca un mic dulce ce esti.Te iubesc"
06.***de la el...in data de 29.01.2006*** "[...] Micule, am in ruksac 2 shosetutze gri cu 1 duga neagra.Te iubesc." [ :)]
07.***de la el...in data de 20.03.2006*** " [...] Vreau sa aud macar un lucru frumos de la tine, ca nu am mai auzit in ultima vreme. [...] Nu poti sa'mi spui ca ma iubesti si ca nu poti trai fara mine cand tu in loc sa ne vdm ai preferat sa te duci cu colegii, la teatru.Te iubesc dar am ajuns sa nu vreau sa stii" [eheeee...ce viata... sa mori u? dar tu ce ai facut ???]
08.***de la el...in data de 28.03.2006*** " Stiu ca micu' meu doarme ghemuit intr'un colt al patului da' vreau sa'i spun ca il iubesc mult si mi'e dor de el.Vreau sa vina repede sa ma ia in brate! Te iubesc!" [ai fost un dulce...]
09.***de la el...in data de 30.03.2006*** " Micule ma gandeam la discutia de ieri si la faptul ca te'am vazut cu alti ochi.Mi'ai aratat pt cateva momente femeia pe care o vreau langa mine mereu.Te iubesc mhaa micule" [si mie mi'ai aratat in anumite momente barbatul pe care'l vreau pt. tot restul vietii... iluzie optica]
10.***de la el...in data de 09.04.2006*** " Bine...si tu vineri cand ai stat pe net cu cineva...ai reusit sa'mi dai viata peste cap [...]" [nu mai baga de la tine... si chiar daca ar fi fost asa...sa nu uitam faza cu valy]
11.***de la el...in data de 13.04.2006*** " 'Neatza...Ma gandeam asa ca u esti micul meu si asa vreau sa fie intotdeauna si o sa fac tot ce imi sta in putere pt asta.Vreau sa iti arat in continuare tot ce pot sa fac din nou,la perfectiune nu se va ajunge niciodata dar vreau sa ma lasi sa incerc...Te iubesc ... MULT" [nu ai facut nimic...drept dovada "canietz"]
12.***de la el...in data de 19.04.2006*** " Ce sa mai fie?Nimic...Lala" [nu nu....tu nu faci faze d'astea...]
13.***de la el...in data de 20.04.2006*** " Ai spus lucruri pe care nu vreau sa le uiti niciodata. [...] Singura mea dorinta e sa porti un inel de la mine pe deget toata viata.Til" [am purtat doar cateva luni...mi'a fost de ajuns ... :( ]
14.***de la el...in data de 21.04.2006*** " Sper ca m'ai visat...pentru ca am fost in camera ta si te'am tinut in brate...Frumosule, te iubesc mult!"
15.***de la el...in data de 22.04.2006*** " Hai sa trezim micu mhaaa...Sa'i spunem ca e frumos afara si ca tiranosaurul lui sta la o tigara si il iubeste mult mult!" [pey tot tiranosaur ai ramas...brontozaurul s'a intors in preistorie]
16.***de la el...in data de 01.05.2006*** " Frumosule, mi'e dor de tine, te iubesc mult mult mult, tu esti si vei fi NEVASTA mea si o sa ma CASATORESC cu tine pe 1! Esti viata mea, nu ma dezamagi.Te iubesc!" [nu cred ca te'am dezamagit...sthii f bine la ce ma refer...dar sa nu facem comparatie ca nu e cazul]
17.***de la el...in data de 03.05.2006*** " [...]Recucereste'ma in fiecare zi asa cum ai facut'o atunci!Te iubesc!!!" [asta trebuia sa incerci sa faci si u]
18.***de la el...in data de 07.05.2006*** " Nu pot sa ma concentrez la romana.Numai tu esti de vina! Ma tot gandesc, m'ai terminat aseara...Crede'ma ca simt ca ma iubesti dar mai simt ca o sa pleci si cand o sa vrei sa te intorci n'o sa mai pot eu.Fa ceva sa'mi scot asta din mine.Te iubesc mult!" [o sa plec si nu o sa mai vreau sa ma intorc...nimic nu va mai fi "prea tarziu" ...numai tu ai mai putea sa faci ceva acum...dar ar fii prea tarziu]
19.***de la el...in data de 07.05.2006*** " E soare si totusi ploua... ce chestie, asta simt si eu in momentul asta!Te iubesc! [...] Aa... si inca o intrebare: de ce numai greselile se intorc exact asa cum le'ai facut?" [asta vreau sa simti tu acum...si sa te gandesti la tot ce mi'ai facut...sa vezi ca tot se intoarce impotriva ta]
20.***de la el...in data de 11.05.2006*** " Vezi ca te iubesc! Mult...Am nevoie de tine! Iubeste'ma.Sarut. [...] Si inca o chestie:singurul lucru pe care nu o sa'l poti invata este cum sa traiesti fara mine." [m'as mira... am sa traiesc prin tine]
21.***de la el...in data de 21.05.2006*** " M'am saturat de San Francisco.Ma despart de tine. [...]" [idem...u niciodata nu spui chestii asemanatoare prin mesaj...adica...noi vb fatza in fatza]
22.***de la el...in data de 05.06.2006*** " Ia zi, cum s'a intamplat? [...] Citeste bine: daca vrei sa mai ai vreo treaba cu mine, maine la 9 fix esti in fata liceului sa vb.Nu ma intereseaza cum faci!" [aici...aici...daca te'as avea acum in fatza te'as impusca ... nu are rost sa'mi aduc aminte cata ipocrizie a zacut in tine din ziua aia pana in ziua de 1 dec.]
23.***de la el...in data de 08.06.2006*** " Asa iti pare tie rau pt ce ai facut? Acum imi dau seama ca nu mai simt nimic pentru tine, NIMIC! Nu te mai iubesc.Nu te mai vreau langa mine.Din moment ce tu nici in situatia asta nu stii sa te porti!" [m'ai chinuit ca pe ultimul om...ca dupa aia sa te intorci la mine, si sa ma chinui in continuare, si sa te simti bine... ]
24.***de la el...in data de 14.06.2006*** „[…] Yo oricum te iubesc mult de tot.Indiferent ce se va intampla tu ramai iubita mea…Si daca ma supar, sotia mea! Te iubesc mult!” [nu te supara]
25.***de la el...in data de 03.07.2006*** „Stii…Viata e o tabla de sah in care tu esti intotdeauna regele, cu o singura diferenta: tabla nu te minte, doar te pacaleste.Am pierdut tot, am jucat prost dar mi se da ocazia intr’o saptamana , printr’o mutare sa recastig tot in afara de regina…Nimic nu e mai important pe o tabla…Tu esti regina mea…Nu ma dezamagi…Te iubesc”
26.***de la el...in data de 03.07.2006*** „ Asta era ideea, ca am fost campion la sah…Am fost … aa si appo un joc nu poate incepe fara regina, dar poate continua si se poate termina fara ea.Te iubesc!„ [adevarat...dar nici fara rege nu se poate incepe un joc fara regina, dar nici fara rege...ai fost regele meu...e numai vina ta ca te'ai lasat descoperit]
27.***de la el...in data de 04.07.2006*** „ Si yo te’am iubit!Mai mult decat crezi.Mai mult decat te iubeste cineva pe lumea asta!Am facut totul pentru tine.Tot!” [si eu am facut tot pentru tine...atunci cine a gresit si unde?]
28.***de la el...in data de 05.07.2006*** „ Sa cred in continuare ca ma iubesti? Sa cred in continuare ca te iubesc? Sa cred in continuare ca am pentru cina sa fac ceva? Sa cred in continuare ca am pt cine? Sa cred in cine? […] numele tau de azi il voi uita” [numele pizdii...sry ... melodia aia e infecta...si sthii f bine de ce...bine inteles ca am aflat prea tarziu ca sa pot actiona la timp...si totusi, cum ai putut sa'mi scrii niste versuri care iti aduc aminte de altcineva?]
29.***de la el...in data de 05.07.2006*** „ Cred ca am refuzat 20 de fete in 10 zile.Le’am zis ca femeia mea ma asteapta acasa.Pt ce? Acum imi dau seama ca am fost prost.” [haus! respectiv: "ooooo Mangaliaaaa" ...cum ai putut mha... tii le numar?]
30.***de la el...in data de 06.07.2006*** „ Nu’mi place sa vb de asta prin mesaje dar in fata nu pot sa ti’o spun ca mi se rupe inima…Nuj cum sa te fac sa intelegi, nu poti sa stai langa mine, sa ne bucuram impreuna de tot, nu poti sa nu ma inseli, nu poti sa te porti ca si femeia mea intr’un club sau alta parte cand esti cu mine, nu poti sa fi femeia mea.Am incercat sa te schimb si nu am putut (si daca reuseam era bine pt aman2.Ma doare si pe mine dar nu poti si nu putem s’o continuam.N’are rost sa suferim aman2.Te rog intelege…” [asta am incercat si eu sa'ti spun acum 2 zile... ca nu mai merge...eee...???Cum a fost?]
31.***de la el...in data de 16.07.2006*** „ Si yo te iubesc mic si sa nu schimbi nik in urmatorii 100 de ani.Sa fim ca azi mereu,da? Ai grija … Te iubesc!”
32.***de la el...in data de 08.08.2006*** „ Sa nu ma mai cauti […] Tu ai inteles ce am scris in mesaj?” [fii atent la mesajul asta ...citeste'l...acum uita'te la mesajul tau...Nr.40...ce zici acum?Ce am simtit eu, ai simtit tu in acel minut in care ai citit mesajul de la mine cu"Sa nu ma mai cauti"...asta daca mai aveai putin suflet sa te doara ceva...ca in pwla sthiu ca te tot doare]
33.***de la el...in data de 11.08.2006*** „ Vezi ca am luat la mine un tricou special pentru tine in care sa dormiti!Te iubesc!” [te'am iubit...si acum mai dorm in el...il ador]
34.***de la el...in data de 20.09.2006*** „Frumosule, te iubesc mult de tot!Ai grija ce faci, nu face nimik din ceea ce stii ca ma deranjeaza, te rog! Yo am facut chestia asta. Nu ma dezamagi! Te iubesc!” [si ai tot facut'o ...si tot asa....fara numaaaar]
35.***de la el...in data de 24.09.2006*** „ Da.O sa ai incredere in mine mai mult ca la inceput…Ai grija ce faci! Te iubesc!” [o sa am pe dracu...uite ...din data de 24.09...pana in ziua de azi nu am reusit sa fac asta...e numai vina ta]
36.***de la el...in data de 25.09.2006*** „ Nu mai fi botos ca te iubesc mult.Cine e nevasta mea?? Oare cine? Cine e femeia visurilor mele? Sa fie oare fata care sta acum botoasa? DA! TE IUBESC! „ [cine o mai fii fost botos ma ora aia?? chiar ca: oare cine, oare cine??]
37.***de la el...in data de 12.10.2006*** „ Si io te’am iubit super mult dar nu mai pot.Mi’ai zis prea multe.Cred ca tu vrei sa ne despartim ca sa’ti fie mai usor…” [credeai bine in ziua aia]
38.***de la el...in data de 13.10.2006*** „ Te iubesc frumoaso, indiferent ce se va intampla tu esti si vei fii a mea pentru totdeauna.Si ai incredere in mine ca va fi bine.Nb.Te iubesc mult!" [indiferent?]
39.***de la el...in data de 20.10.2006*** „ Te iubesc mult! Ramai cu mine.Te iubesc!” [... :( ...]
40.***de la el...in data de 15.11.2006*** „ Dc nu rsp? Ti’ai gasit pe altcineva? Vrei sa ne despartim? Vreau sa vb fatza in fatza.Nu poti sa’mi dai mesaj si sa’mi spui sa nu te mai caut.Intelegi? Pentru ca nici eu n’am facut asta!” [intelegi mha u?? ca pot?]
41.***de la el...in data de 15.11.2006*** „ Iubeste’ma! Iubeste pe cine te iubeste, ai uitat ca ne’am promis viata unul altuia? Nu poti sa faci asta, nu trebuie, mai avem multe de trait impreuna! Suferi, te cred, imi pare rau, insa io ma uit zambind la tot ce se intampla si fericit la gandul ca ash vrea sa nu mai fiu.Nu mai suport.Te iubesc, ma urasc, as fi vrut sa mor azi…” [si eu am zile d'astea... trece :( tot...]
42.***de la el...in data de 15.11.2006*** „Te iubesc frumosule!Nu te mai gandi la prostii.O sa fie bine, iti promit.Voi fii langa tine mereu si voi schimba multe! Ai incredere in mine.Te iubesc!” [nu ai schimbat nimic...si ai avut timp...]
43.***de la el...in data de 18.11.2006*** „ Te iubesc mult! Asa o sa fie…Deja m’am enervat si o sa fac tot ce pot sa fim alaturi pt totdeauna! Te iubesc!” [ :( si eu te'am iubit]
44.***de la el...in data de 24.11.2006*** „ Auzi, melodia aia pe care mi’ai trimis’o tu vrea sa exprime ceva? Ca ma enervez.” [vrea sa exprime multe: Carnival of rust - poets of the fall]
45.***de la el...in data de 24.11.2006*** „ Te’ai racit mult, nu te mai recunosc.Nu stiu ce se intampla.Nu gasesc raspunsul…[…] Te indepartezi…” [Profetu' - Daca]
46.***de la el...in data de 29.11.2006*** „ Azi te’am iubit mult de tot! Nuj de ce dar mi’ai placut mai mult azi.Tine’o tot asa!Til” [azi...]
47.***de la el...cu 9 minute inainte de data 01.12.2006*** „ La multi ani cu mine!!! Te iubesc mult! Am vrut sa fiu primu :P „ [ai fost primul in multe...si la ce folos???]
Ultimele 2 mesaje:
48.***de la el...in data de 01.12.2006*** „ Te iubesc ”
49.***de la el...in data de 01.12.2006*** ” De la mine pentru tine…” [se referea la „Ai grija de smenarul tau – Mafia” ]

[cam asta a fost...ca sa intelegi exact de ce...]