duminică, 24 decembrie 2006

Inca putin ... [28.12.1989]

...pe 28 e ziua mea... fac 17 ani... inca nu mi'am dat seama de ce timpul trece asa de rpd...parca ieri asteptam cu emotii sa imi primesc invitatii in Chicago la Romana... Acum, nu am pic de emotii... nu ma entuziazmeaza cu nimic faptul ca mai sunt 4 zile si majoritatea invidatiilor mi'au confirmat prezenta in Oasis... faptul ca voi primi multe cadouri...ca voi fii alaturi de cei dragi.Ca mi se va canta la multi ani... ca... nu sthiu... sunt o singuratica... Oare cum ar fii sa'mi petrec ziua de nastere...singura intr'un bar... ascultand muzica preferata, care'mi merge direct la inima si ma excita...! sa ascult house'ul meu langa 13 shot'uri de tequila goale, un pahar de whisky pe jumatate plin, si o sticla de vin nedesfacuta, si sa'mi cant, in gand, usor alcoolizata: La multi ani! Pt ce multi? nu dezbat subiectul...fiindca...ma dezgusta! Mi'e frica de momentul cand voi deschide sampania pe 29.12 la ora 00:00 iar trupa de shoc imi va cant la multi ani ! [deja voi avea 17 ani si o zi... execrabil] vreau ca in secunda urmatoare, cand voi ciocni... sa se auda pe fundal : "Faithless - Drifting Away" ... vreau ca pe urma sa stau singura la bar si sa'mi ofer un cadou... liniste... shot de tequila, o tigara de foi... si un whisky Ballantine's ! sa nu vina nimeni sa ma intrebe ce am... de ce am...daca ma simt bine... Vreau sa fiu eu cu varsta mea... asa cum am fost mereu... O singuratica... Ah... melodia asta ma face sa tresar... Drifting away... nu gasesc ceva mai frumos pe lumea asta decat sa stau intinsa in pat... cu alcoolul in vene...cu un zambet tamp pe fatza... cu o tigara in mana si ascultand melodia asta... nimic nu ma face sa ma simt mai bine.
Sthiu... nu am prieteni, dar nici nu'mi doresc... am amici... am unu doi prieteni... de la ei voi primi un mesaj cu : "sa iubesti si sa fii iubita" ... poate nu la 12 noaptea...poate la 12 si un minut... dar voi primi sigur... acum chiar sunt curioasa...cine isi va aduce aminte de ziua mea...?! caci eu mi'am adus aminte de multe zile de nastere... pana si de cea de pe 24 decembrie si...cea de pe 9octombrie... chiar daca nu am dat mesaj... oricum, el sthia ca in ziua aia m'am gandit la el...din simplul fapt ca , atunci cand am aflat pe cat e nascut, era deja noiembrie...si m'am lovit cu pumnii in piept ca : "la anu' ii dau mesaj cu la multi ani, nu am sa uit!". Nu am uitat...dar iata ca timpul schimba f multe... ne schimba , ne face mai slabi, sau mai puternici, sau pur si simplu ne imbatraneste lasandu'ne aceeasi.Nu am ce sa spun...decat ca vreau sa'mi beau sampania singura! Vreau sa uit ca m'am nascut acum 17 ani!

1 păreri:

Anonim spunea...

La multi ani! Cred ca de as fi stiut de ziua ta...nu pierdeam ocazia sa-ti urez la multi ani(sincer) dc "multi"? pt k multi te vor cunoaste mai tarziu...17 ani nu inseamna nimik...sa vezi mai tarziu...multi isi vor dori sa te vada peste 10 ani si nu vor avea ocazia..insa sunt sigura k multi te vor cunoaste fix peste 10 ani si vor fi fericiti k sarbatoresc cu u atunci ziua ta de nastere...cat despre "drifting away"..e piesa mea preferata...lasa dracu tequila si asculta doar piesa...te vei imbata de fericire...renunta sa mai crezi k bautura e singura cale spre fericire...mai exista ceva inauntrul tau....poate peste 10 ani knd alti oameni iti vor canta la multi ani...poate atunci vei afla...be happy baby girl..de abia ai 17 ani...sa vezi la majorat si mai tarziu...viata nu se opreste aici:*