joi, 28 decembrie 2006

Singura, dar fericita!

17 ani... de fapt... acum fiind ora 02:15... tragem concluzia ca mai am o ora pana sa "ma nasc" ... E simplu... e seara mea... sunt trista... dar... uitandu'ma la chitara pe care am primit'o cadou de la ai'mei... zambesc... si imi dau seama ca azi chiar nu am de ce sa fiu tzuparata... maine Oasis time... sper sa iasa bine... oricum, faptul ca luchy m'a sunat sa'mi zica "la multi ani" m'a emotionat f tare... nu sthiu de ce! nu ma asteptam ; dar... a fost dragutz din partea lui... chiar daca nu poa' sa vina maine! o sa beau un whisky si pt el :D :* Am 17 anisori...
***Am uitat de ce ma gandisem sa scriu titlul postului asa. A. Da. Era vorba despre linistea unei dimineti de joi si despre privilegiul de a'mi petrece putin timp cu persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lume: eu.
La Multi Ani, mie!