sâmbătă, 17 februarie 2007



E putin cam greu... putin mai mult! acum ce sa i faci: dupa 1 an si 2 luni si 13-14 zile...ce sa i faci... nu plang... nu ma lasa orgoliu... nu plang... pt ca nu vreau... Am gasit altul mai bun ca el... ce nu ma lasa sa plang... Sthiu ca in relatia ast nu voi suferi. Oricum... poate esthi primu' barbat pt care pot sa spun ca'mi pare rau ca 1 an si 2 luni am stat cu el... NU AI MERITAT IUBIREA MEA! TE URASC! si te voi uri cat voi mai avea de trait... de ce? raspundeti...sigur vei gasi mii de raspunsuri... ai fost o papusa pt mine...am vrut sa vad cate lucruri pot sa invat de la tine... ca sa am grija pe viitor... nu am pe nimeni....nu te'am inselat... te iubesc... dar greseala mea a fost ca t5e'am iubit! tu nu meriti nici macar un zambet de la o femeie... sper sa te sinucizi...pt mine... pt ca nu ai noroc in dragoste...taieti venele... ah...arunca'te de la balcon...stai chill...o sa aprind o lumanare pt tine... Boule! ce fraier ai fost... NIMENI NU O SA TE MAI IUBEASCA CUM TE'AM IUBIT EU! ... sa fii sigur de asta, ca nu de proasta ti an repetat asta... o sa ai o nevasta... copii... dar nimeni nu o sa ma inlocuiasca... te rog... vorbeste urat de mine... spune ca eu am fostd e vina.... nu recunoaste ca ai gresit... eu oricum te urasc...si si acum ti'as mai da un pumn in gura... as face o crima pt tot ce am trait cu tine...asa ca nu te risca ... cand ma vei vedea...dispari din fatza mea... nu glumesc... cum nu ma credeam sa ti dau un pumn 2 3 in fatza... asa sa nu fii nici u sigur de ce pot sa fac...pe tine nu te sperie nimic nu? dar ura ce ti'o port ar trebuie sa te sperie... te urasc din tot sufletul meu de copil... in oasis sa nu mai calci... o sa ti para rau...de maine ma vei vedea cu altul acolo...daca u crezi ca nu o sa te afecteze.... e problema ta... nici nu vreau sa te afecteze... nu ma intereseaza... ai fost un nimic in viata mea...si asa vei ramane... appo: in aprilie ma duc la mare... si ce daca o sa ma agndesc la alea 18 zile de cacat pe care le'am petrecut noi 2 la mare??? appo... u chiar credeai ca noi doi ne vom casatori??? jalnic... esthi un nimic! nu o sa ai viata.... viata ta... esthi un copil...maturizeaza'te... nu o zic cu rautate... ci din simplul fapt ca ai trecut prin viata mea, intamplator... vai de tine...

Ma repet: "m'ai inselat?" --- Nu ... "ai pe altcineva?" --- Nu ... "ma mai iubesti?" --- Da...

Te am iubit ... mult... ai sthiut doar sa profiti de lucrul asta... nu ai sthiut sa apreciezi! Amici? Noi doi? da? lacrimile tale ma lasa rece... sunt actorii false... joci prost... daca plangeai pt ca asa simteai...trebuia sa plangi cand mie imi era rau din cauza ta...nu cand ziceam eu ca ne desp... esthi un ipocrit si un parsiv... TE URASC! Si ... imi mentin parerea: SA TE IA DRACU... pe tine... si pe toti care imi vor face ce mi'ai facut tu... oricum... mic nu mai sunt...de miercuri sunt femeia pe care ar respecta'o oricine.... sunt femeia care nu se uita la oameni ca tine!

ahaha..

**ai gria de smenarul tau-mafia
**daca-profethu'
**am plecat-anexa feat. anda