joi, 22 februarie 2007

Patul nefacut din viata mea as fii vrut sa poarte urma ta ...


Te'ai intors eu m'am sucit
Nu puteam sa te'astept la infinit
Acum vreau sa'ti spun doar adio!
ADIO!

Ma gandeam acum, ca te'am vazut pe net... ca nu'mi vine sa cred ca atatea promisiuni au fost spulberate... atatea vise, sperante nu au fost duse la bun sfarsit... de ce? mereu am zis ca : "noi 2 o sa ne despartim o data si o data" ... tu: "nooooo" ... daaaa? assaaaaaa... dar una era sa spun lucrul asta, si alta e sa ma vad in fata faptului implinit... e mai usor decat ma asteptam... credeam ca e greu... desi...devine din ce in ce mai greu ... nu mi'e rusine sau teama sa recunosc... [daca nu ai fii tu ar fii altii mai rai ... ] na ca se potriveste si in cazul asta... mdea... eh... sthiu ca o sa reusesc sa trec peste asta... nici nu mi'am pus problema ca nu as putea [ unde dragoste nu e , raman doar sticlele de Tuborg Strong] ...

Nici eu nu sunt asa cum as vrea sa fiu
Mereu beata, mereu pusa pe scandal,
Dar cine dracu m-a facut sa ajung in asa hal?

Ma intreb o secunda pe zi , oare tie cum iti e?! /:) sthii vb aia: sa fii fericit! nu prea ma intereseaza cum te simti u: sthii u... eu sunt aia ipocrita si parsiva. Nu'i nimic... imi place! Ziceai sa ramanem prieteni? nu tu imi explicai acum 1 luna ce inseamna sa te desparti cu adevarat de o persoana? sa nu mai vb cu ea si sa nu o mai vezi? bine... nu dezbat subiectul, pt ca imi vine sa te caut ca sa'ti sparg capul... :) poveste lunga. Pey ce facem, ne futem sau ne cantarim?

Nu pot sa te iert, nu pot sa te accept
Nu te mai suport, nu vezi cum ma comport?
Urasc o lume intreaga doar din cauza ta
Urasc orice barbat, te vad pe tine in el
Credeam in tine mai mult decat in mine
Si asta tot nu a fost de ajuns pentru tine!

Hmz... mi'am adus aminte de U.S.M. - De ce! ce frumos... /:) ce pwla mea e frumos? ce mai e frumos? ce ? de ce? pt ce am stat atat noi doi ama2? pt ce am irosit atata timp daca nu a fost nimic constructiv? Raspunde? ca sa ce? ca sa invatam ceva ? ce? nu am nevoie ... putea sa iau mai bine o carte despre probleme de cuplu si sa ma documentez... nu sa ... m'au luat caldurile... "Cine iubeste si lasa, dumnezeu sa'i dea pedeapsa..." e na? hai sa o vad si pe asta... [ De ce pui mereu aceeasi veche placa zgariata“te iubesc, te iubesc, te iubesc"]

Acum esti singur dar tu ai vrut asa
Ramai cu prietenii tai si familia ta
Tu ai ales cu cine vrei sa fii
Eu am ales inca din prima zi!

mda... si in incheiere... nimic ! s'a incheiat demult!

Nu o sa mai simt pentru altul ce am simtit pentru tine
Am invatat ca dupa altul tot un altul vine
Aceleasi replici, acelasi “te iubesc”
Acelasi “mi-e dor de tine, te doresc”
Mai mult decat orice, atunci de ce tu m-ai distrus?
Tot ce a fost intre noi s-a dus
Nu te mai vreau inapoi, ti-am mai spus, ti-am mai spus, ti-am mai spus….